کد خبر: ۶۵۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳

ادامه بازی رسانه‌ای در اروپا با نام سردار آزمون

سردار آزمون اسیر بازی رسانه‌های اروپایی شده و این در حالی است که او پیشنهادی از هیچ باشگاه اروپایی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد که تا این اندازه مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار بگیرد و از وی به‌عنوان هدف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های بزرگ ایتالیا، اسپانیا و انگلستان نامبرده شود اما مهاجم تیم ملی ایران بدون آنکه پیشنهاد رسمی داشته باشد، هر روز در یک تا چند رسانه خبر دارد و در راه پیوستن به تیمی معتبر است.

ادامه بازی رسانه‌ای در اروپا با نام سردار آزمون

لژیونر ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ در سال‌های قبل از لاتزیو و لیورپول پیشنهاد داشت اما این فصل ماجرا به شکلی دیگر رقم خورد و پروپاگاندای خبری عجیبی در خصوص تیم فصل آینده وی به راه افتاده است.

در ابتدا ناپولی خریدار مهاجم تیم ملی ایران بود و مدتی اخبار گوناگون درباره علاقه باشگاه ایتالیایی به وی مطرح شد. بعد از مدتی که رسانه‌های روسی و ایتالیایی روی آزمون مانور دادند نوبت به رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی رسید تا باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، سویا، آرسنال، لسترسیتی، اورتون و وستهام به صف مشتریان آزمون اضافه شوند. این پایان کار نبود و مدتی بعد نام باشگاه میلان نیز به‌عنوان یکی از خریداران مهاجم زنیت به میان آمد.

تردیدی نیست که از نام آزمون سوءاستفاده می‌شود و او بازیچه برخی رسانه‌های اروپا به خصوص در ایتالیا شده است. اینکه هر از چندگاهی برخی رسانه‌های اروپایی نام این بازیکن را برای پیوستن به تیم‌های مختلف مطرح می‌کنند در نوع خودش عجیب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین