کد خبر: ۶۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵

روبرتو مانچینی: برای من بهترین بازیکن مارادونا است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد جام ملت های سال بعد با حصور تماشاگران برگزار شود.
آفتاب‌‌نیوز :

در صورتی که ویروس کرونا شیوع پیدا نمی کرد، در این روزها شاهد برگزاری رقابت های یورو 2020 بودیم، اما این مسابقات به تابستان سال بعد موکول شد. حالا روبرتو مانچینی در مصاحبه ای در رابطه با این موضوع صحبت کرده و البته سه بازیکن و سه سرمربی مورد علاقه اش را نیز معرفی کرد.

روبرتو مانچینی گفت: "هنوز هم هدف ما این است که رقابت های یورو 2020 به شکل زیبایی برگزار شود. ما امیداریم در آن مقطع استادیوم ها مملو از حضور تماشاگران شود و ما حس خوبی برای هواداران فوتبال بسازیم."

روبرتو مانچینی: برای من بهترین بازیکن مارادونا است

روبرتو مانچینی در ادامه در مورد بازیکنان و مربیان مورد علاقه اش گفت: "برای من در جاگاه سوم مربیان تارگیو بورگنیبچ است که شجاعت داشت اولبن بار و در سن 16 سالگی در سری آ من را در ترکیب قرار دهد. در رتبه دوم ووجادین بوسکوف قرار دارد. کار کردن با او یک تجربه عالی بود و او باعث شد ما با سمپدوریا قهرمان شویم. در رتبه اول نیز اسون اریکسون حضور دارد. او برای من مانند یک برادر بود. همه آنها مربیان مختلفی هستند و من از آنها چیزهای زیادی آموختم.

در رتبه سوم بازیکنان من نام رونالدو را می گویم، زیرا او یک پدیده بود و من کنار او بازی کردم. در جایگاه دوم برادرم جانلوکا ویالی قرار دارد و بدیهی است که در رتبه اول باید نام دیگو آرماندو مارادونا را بگویم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین