کد خبر: ۶۵۶۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
شهردار خبر داد

اصلاح تندیس شهید سردار سلیمانی در جیرفت

شهردار جیرفت گفت: در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح تندیس شهید سردار سلیمانی اقدام خواهد شد.
اصلاح تندیس شهید سردار سلیمانی در جیرفت
آفتاب‌‌نیوز :

"نعمت الله حسین زاده" با استقبال از انتقادات و پیشنهادات شهروندان نسبت به تندیس سردار شهید سلیمانی که در روزهای اخیر در شهر جیرفت رونمایی شد، گفت: قدردان همه کسانی که همواره با پیشنهادات و انتقادات خود یاری رسان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت هستند، خواهیم بود.

وی از اصلاح تندیس سردار سلیمانی در روزهای آینده خبر داد و افزود: با توجه به انتقادات و پیشنهادات در خصوص تمثال اجرا شده در میدان سردار سلیمانی، ایرادات طرح با بهره گیری از نظرات متخصصین امر جمع آوری و به اطلاع پیمانکار پروژه رسانده شده است.

حسین زاده از حضور سازنده تمثال شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهر جیرفت خبر داد و اظهار کرد: شرکت سازنده به زودی به منظور اصلاح تندیس نصب شده در شهر جیرفت حضور پیدا خواهد کرد.

شهردار جیرفت با تکریم جایگاه سردار سپهبد شهید سلیمانی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت در اولین روزهای بعد از شهادت این مجاهد بزرگ جهان اسلام تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند با گرامیداشت یاد این شهید عزیز گوشه ای از رشادت ها و جانفشانی های این بزرگمرد را جبران کند و ساخت و نصب تندیس سردار سلیمانی در همین راستا بوده است.

وی آبادانی و عمران را مستلزم اتحاد و همدلی دانست و افزود: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی جیرفت با وجود همه مشکلات و موانع از هیچ کوششی در مسیر خدمت رسانی به مردم دریغ نخواهد کرد و باید با همکاری و همدلی نخبگان و صاحب نظران در مسیر آبادانی این سرزمین با قدمت تاریخی منحصربفرد تلاش کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین