کد خبر: ۶۵۶۲۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
در ایالت اورگان امریکا

حدود ۳۰۰۰ سال زندان برای مردی به جرم ۱۰۰ بار تجاوز به دختر ۶ ساله!

یکی از اصلی‌ترین اتهامات وارد علیه "دیوید" سوء استفاده جنسی بیش از صد بار از دختری شش ساله بوده است. او اکنون در زندان "لین کانتی" نگهداری می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

مردی کودک آزار به جرم تجاوز بیش از صد بار به یک کودک شش ساله در ایالت اورگان امریکا احتمالا با حکم دادگاه به ۲.۷۵۰ سال زندان محکوم خواهد شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این مجرم به نام "دیوید" ۳۶ ساله است. از جمله اتهامات سنگین وارد علیه او ۴۰ مورد رابطه جنسی با کودکان، ۷۰ مورد تجاوز جنسی و ۱۱۰ مورد بدرفتاری مجرمانه و تبهکارانه بوده است. یکی از اصلی‌ترین اتهامات وارد علیه او سوء استفاده جنسی بیش از صد بار از دختری شش ساله بوده است. او اکنون در زندان "لین کانتی" نگهداری می‌شود.

حدود ۳۰۰۰ سال زندان برای مردی به جرم ۱۰۰ بار تجاوز به دختر ۶ ساله!

در ایالت اورگان جرم رابطه جنسی با کودکان بیش از ۸ سال زندان است که در صورتی که قربانی زیر ۱۲ سال سن داشته باشد مجرم می‌تواند تا ۲۵ سال نیز به زندان محکوم شود. جرم تجاوز نیز در آن ایالت محکومیتی تا ۲۵ سال زندان را برای فرد مجرم به همراه خواهد داشت.

دیوید احتمالا به دلیل ارتکاب ۷۰ مورد تچاوز به ۱.۷۵۰ سال زندان و به دلیل ۴۰ مورد سوء استفاده جنسی از کودکان به هزار سال دیگر زندان محکوم خواهد شد.

اگر این حکم برای او صادر شود حکمی بیش از مجازات اعمال شده برای "بیلی جو گادفری" است که در سال ۲۰۱۵ میلادی به ۱۰۵۰ سال زندان به دلیل سوء استفاده جنسی از دو کودک در فاصله سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۹ میلادی محکوم شده بود. قربانیان در آن سال‌ها در فاصله سنی هشت تا سیزده سال قرار داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
0
2
کاش چنین قوانینی در ایران هم بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین