کد خبر: ۶۵۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱

اظهارات فرزند شفر علیه مدیران پیشین استقلال

فرزند سرمربی پیشین استقلال می‌گوید که مدیرعامل فعلی این باشگاه به سختی در حال تلاش است تا بهترین تصمیم را برای حل پرونده پدرش بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلالدر اطلاعیه‌ای راجع به پرداخت مطالبات وینفرد شفر، سرمربی آلمانی پیشین این باشگاه منتشر کرد که در آن ذکر شده استقلال طبق روال رسیدگی به پرونده‌ها در فیفا به مدت دو ماه فرصت برای پرداخت ۵۵۰ هزار دلار شفر دارد.

در همین راستا ساشا شفر درباره پرونده پدرش اظهار کرد: استقلال از سه‌شنبه تا آغاز ماه جولای (دو هفته دیگر) برای پرداخت مطالبات پدرم فرصت دارد. ما در حال حاضر با سعادتمند، مدیرعامل استقلال در ارتباط هستیم و می‌دانیم که او به سختی در حال کار و تلاش است تا بهترین تصمیم را بگیرد.

اظهارات فرزند شفر علیه مدیران پیشین استقلال

شفر افزود: او در شرایط بسیار سختی قرار دارد. من امیدوارم سعادتمند بتواند دولت را متقاعد کند که به او در راه پیدا کردن این که تمام پول‌های باشگاه کجا رفته کمک کند. پول انتقال اللهیار صیادمنش، مجید حسینی، تیام و ۱.۲ میلیون دلار از سوی فیفا و بیشتر از ۶۰۰ هزار دلار از سوی AFC. مشخص نیست این پول‌ها چه شده‌اند.

او در ادامه درباره مدیریت قبلی استقلال در زمان امیرحسین فتحی تصریح کرد: من فکر می‌کنم رفتارهای زننده و تهمت‌هایی که دوباره از اعضای پیشین باشگاه دیدیم، مصداق جرم است. آن‌ها مدت‌ها قبل متوجه شدند که چه مقدار به باشگاه استقلال، تیم و هواداران ضربه زدند و می‌خواستند که این موضوع را منعکس کنند و همه را گیج کنند.

شفر ادامه داد: من به شخصه از فتحی ناامید شدم. ما به خانه او دعوت شدیم و بارها راجع به مشکلات حیرت‌انگیز بحث کردیم، ما بارها راجع به مراحل مهم برای پیشرفت و توسعه باشگاه در دو سال آینده صحبت کردیم و در این میان من شانس دیدن خانواده دوست‌داشتنی فتحی را داشتم. پسر فتحی فردی بسیار مودب و دوست‌داشتنی است، دختر فوق‌العاده او که حتی مترجمی ماهر برای ما بود و همسر ایشان که بسیار مهمان‌نواز است. حالا او بر خلاف رفتار افراد خانواده دوست‌داشتی‌اش مطالبی را عنوان می‌کند که به وضوح غلط و ناامیدکننده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین