کد خبر: ۶۵۶۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۳

ماجرای قطع تلفن اعضای شورای شهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن بیادی» نایب رئیس شورای شهر تهران با تکذیب خبر قطع تلفن دفتر «احمد مسجدجامعی» عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران، انتشار این اخبار را با هدف «ایجاد اختلاف بین اعضای شورای شهر تهران و شکستن فضای همدلانه موجود در آن» عنوان کرد. 

پیش از این خبری در سایت‌های اینترنتی و مطبوعات منتشر شده بود که در آن ادعا شده بود «تلفن دفتر احمد مسجدجامعی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران به علت پرداخت نشدن هزینه آن توسط هیأت رئیسه و چمران رئیس شورای شهر، قطع شده است». 

این در حالی است که «حسن بیادی» نایب رئیس این شورا در این رابطه توضیح داد: «اولا که تلفن دفتر آقای مسجد جامعی قطع نشده بلکه یک طرفه شده است. ثانیا این اتفاق برای تلفن دفتر چند تن دیگر از اعضای شورای شهر مانند آقای خادم و حتی دفتر خود من نیز افتاده است». 

وی مقصر مشکل پیش آمده را هیأت رئیسه شورا ندانست و گفت: «قبض تلفن‌های اعضای شورای شهر دیرتر از موعد مقرر به دست ما رسیده بود و همین مسئله باعث یک‌طرفه شدن تلفن‌های برخی از اعضای شورا شد». 

نایب رئیس شورای تهران اضافه کرد: «پیش از این حتی یک اخطار از سوی شرکت مخابرات درباره قطع یا یک‌طرفه شدن تلفن دفتر اعضای شورا به ما واصل نشده بود اما ناگهان این اتفاق افتاد». 

وی انتشار چنین اخباری را با هدف ایجاد اختلاف در میان اعضای شورای شهر تهران بیان کرد و گفت: «برخی رسانه‌ها و جریانات از فضای همدلانه موجود میان اعضای شورای شهر تهران ناراحت هستند و به همین خاطر دست به پخش چنین شایعاتی می‌زنند». 

بیادی در عین حال ابراز امیدواری کرد که مشکل پیش آمده ظرف روزهای آتی حل و فصل شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین