کد خبر: ۶۵۶۴۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

جان باختن ۲ کودک هرسینی در داخل خودرو به علت گرما

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از جان باختن ۲ کودک سه و چهار ساله هرسینی به دلیل محبوس شدن داخل خودرو و خفگی بر اثر گرما خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ «محمدرضا آمویی» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ ۲ کودک خردسال در یکی از روستاهای شهرستان هرسین، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل و تحقیقات لازم مشخص شد، یک دختر سه ساله به نام «دلنیا» و یک پسر چهار ساله به نام «حسین» که دخترخاله و پسرخاله بودند پس از غفلت والدین خود، سوار بر یک دستگاه خودروی سواری سمند متعلق به خانواده یکی از آنها می شوند.

جان باختن ۲ کودک هرسینی در داخل خودرو به علت گرما

سرهنگ آمویی تصریح کرد: این دختر و پسر خردسال پس از حضور در داخل خودرو که زیر تابش آفتاب هم قرار داشته است پس از دقایقی بازی کردن زمانی که قصد خروج از اتومبیل را داشتند درب را به روی خود بسته می بینند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: تلاش و تقلای بی حاصل دختر و پسر خردسال و خستگی وارده به آنها از یک سو و گرمای آفتاب هم از سوی دیگر باعث از حال رفتن آن ها در داخل خودرو می شود.

وی تصریح کرد: پس از گذشت بیش از ۲ ساعت، والدین دلنیا و حسین متوجه غیبت آنها شده و پس از جست و جو کودکان معصوم خود را در حالی که بی حال و بی حرکت در داخل خودرو افتاده اند، پیدا می کنند.

سرهنگ آمویی با بیان اینکه دختر خردسال پیش از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد، یادآوری کرد: کار احیای پزشکان روی پسر چهار ساله نیز متاسفانه موثر واقع نشد و هر ۲ کودک در اوج مظلومیت جان باختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ و تاسف بار، گفت: گاهی اوقات لحظه ای غفلت و تنها گذاشتن کودکان خردسالی که هیچ شناختی از محیط پیرامون خود ندارند حوادث غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

وی ادامه داد: در این حادثه تکان دهنده شاید اگر والدین دقایقی زودتر متوجه غیبت آنها شده بودند، می شد جان این ۲ کودک معصوم را نجات داد اما متاسفانه بی خبری طولانی مدت آنها از فرزندان خردسالشان، عمری افسوس و حسرت برایشان به ارمغان آورد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با فرا رسیدن فصل گرما خوب است والدین بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند و تحت هیچ شرایطی حتی برای دقایقی کوتاه آنها را تنها نگذارند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و تاسف باری نباشیم.
شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
وقتی هر ابلهی رو تشویق میکنید ... همین میشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
خدایا اگر می تولنستم گریه می کردم اگر می توانستم سرم را به سنگ می زدم چرا مردم ما کم مطالعه می کنند لا اقل وقت ندارید رادیو گوش کنید همین امسا به خاطر غفلت ولیدن از بین رفتند در اب ااستخرتفریع پشت بام خانه برق گرفتگی و چندین مورد چقدر زحمت دارد یک بچه بزرگ کردن و به این راحتی از دست بده خدایا یک کمی عقل اکتسابی به این جماعت بی مطالع بی توجه بده خواهش می کنم که این مطلب من منتشر شود عزیزم
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
0
0
لااقل خودرو رو پارک میکنید از بالای شیشه ها یه ذره باز بزارید تا هم داخل خودرو بشدت گرم نشه و هم چنین اتفاقاتی نیفته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین