کد خبر: ۶۵۶۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

اقامه نماز جمعه در تبریز بعد از ۴ ماه تعطیلی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز فردا برای اقامه نماز جمعه میزبان نمازگزاران است.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در سومین همایش ائمه جمعه سراسر استان با بیان اینکه مجوز اقامه نماز جمعه در مصلی تبریز صادر شده است، گفت: بنابر اعلام ستاد مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فردا نماز دشمن‌شکن جمعه در تبریز برگزار می شود.

امام جمعه تبریز افزود: نماز جمعه در دیگر شهرهای استان که شرایط عادی دارند، برگزار خواهد شد.

اقامه نماز جمعه در تبریز بعد از ۴ ماه تعطیلی

وی با تاکید بر همراه داشتن مهر شخصی توسط نمازگزاران گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی نماز جمعه تبریز بعد از ۴ ماه تعطیلی بدلیل شیوع بیماری کرونا فردا در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره ) برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برگزاری موفق رزمایش مواسات، کمک مومنانه در سراسر استان گفت: نقش هدایتی ائمه جمعه در جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه مردم، خیران، مساجد بسیار ارزشمند و اثرگذار بود.

امام جمعه تبریز شناسایی نیازمندان واقعی هر منطقه را از مزیت های این رزمایش عنوان کرد و ادامه داد: شرایط سخت کرونا باعث شد ما برای دیگر حوادث غیر مترقبه آماده تر شویم چرا که در حال حاضر لیست مشخصی از افراد و گروه های نیازمند جامعه تهیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگر صحبت های خود اقدامات دستگاه قضایی در مبارزه با فساد را خوب ارزیابی کرد و گفت: ائمه جمعه در راستای تقویت قوه قضائیه عملکرد موفق این دستگاه را از طریق تربیون نماز جمعه تبیین و تشریح کنند.

در این همایش رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان؛ حجت الاسلام مشهوری و تعدادی از ائمه جمعه شهرستانها به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل روز جامعه پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین