کد خبر: ۶۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند!

سازمان بهداشت جهانی به انتقاد از رفتار هواداران ناپولی بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا پرداخت.
هواداران ناپولی کرونا را فراموش کردند!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ساکرنت، فینال جام حذفی ایتالیا چهارشنبه شب بین دو تیم یوونتوس و ناپولی در المپیکو رم برگزار شد و شاگردان جنارو گتوزو با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی فاتح این رقابت‌ها شدند.

بعد از این قهرمانی جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در خیابان های ناپل شروع به جشن و پایکوبی کردند و قهرمانی تیمشان در این رقابتها را جشن گرفتند. رانیری گورا دستیار رییس سازمان بهداشت جهانی این رفتار هواداران ناپولی بعد از قهرمانی در جام حذفی ایتالیا را محکوم کرد.

گوآرا به برنامه تلویزیونی Agora گفت: "من دوست ندارم بار دیگر چنین صحنه هایی را ببینم. دیدن این تصاویر خیلی ناراحت کننده بود و من واقعا ناراحت شدم. امیدوارم چنین رفتارهایی دیگر تکرار نشود. وضعی که در ناپولی بود اسفناک بود و متاسفانه فکر کنم این اتفاق باعث شود مشکلات زیادی در زمینه شیوع ویروس کرونا ایجاد کند.

ناپولی از سال ۲۰۱۴ نتوانسته بود قهرمانی را در فوتبال ایتالیا تجربه کند. این تیم در سال ۲۰۱۴ توانسته بود کوپا ایتالیا و سوپرکاپ را به دست بیاورد. حالا جنارو گتوزو توانست در ۱۷ حضور روی نیمکت مربیگری ناپولی این تیم را به قهرمانی برساند تا نشان دهد ظرفیت های بالایی در مربیگری دارد. تیم او به این ترتیب به فینال سوپرکاپ ایتالیا نیز رسیده است و این فرصت برای او فراهم است تا دومین جام دوران مربیگری خود را نیز به دست بیاورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین