کد خبر: ۶۵۶۶۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

احتمال قرمز شدن شرایط کرونا در بویراحمد وجود دارد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ٣١ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیست و نهمین روز از خرداد ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.
احتمال قرمز شدن شرایط کرونا در بویراحمد وجود دارد
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه ۳ بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۷۸۲ بیمار گزارش شده است.

وی اظهارکرد: تاکنون ۱۳هزار و۹۰۰ تست از بیماران گرفته شده که متاسفانه طی دو هفته گذشته تعداد موارد مثبت به نسبت تست های گرفته شده از ۷ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: امروز نیز جواب ٣٠٨ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است.

یزدان‌پناه تصریح کرد: شهرستان بویراحمد با توجه به روند افزایش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در مرز هشدار قرار دارد و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان در شرایط قرمز قرار می گیرد.
وی ادامه داد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شرکت نکردن در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان‌هایی مانند خوزستان، بوشهر و هرمزگان که در وضعیت قرمز قرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین