کد خبر: ۶۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲

شرط قهرمانی پرسپولیس در لیگ از نظر پیوس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس نباید از الان فکر کنند چون صدرنشین جدول هستند، حتما قهرمان می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد پیوس در خصوص شروع دوباره مسابقات فوتبال اظهار داشت: من هم مثل اهالی فوتبال از این خبر خوشحالم. از سازمان لیگ تشکر می‌کنم که کمک کرد بازی‌ها برگزار شود، چون تکلیف قهرمان این فصل، تیم‌هایی که سهمیه آسیایی گرفتند و تیم‌های صعود کننده و سقوط کننده در زمین فوتبال مشخص می‌شود.

شرط قهرمانی پرسپولیس در لیگ از نظر پیوس

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس تصریح کرد: دورادور اخبار پرسپولیس را پیگیری می‌کنم. تا جایی که می‌‎دانم، همه بازیکن‌ها انگیزه دارند و اگر پرسپولیس موفق شود دو، سه بازی اول را ببرد قهرمان این فصل می‌شود. به نظر من، سه بازی اول پرسپولیس خیلی مهم خواهد بود به همین خاطر بازیکن‌ها نباید از الان فکر کنند صدرنشین هستند و قهرمان خواهند شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره کیفیت بازی‌ها عنوان کرد: وضعیت همه تیم‌ها مثل هم است. دو، سه ماه در قرنطینه بودند و امیدوارم بازی‌های با کیفیتی ببینیم، چون مسابقات آلمان و ایتالیا چندان با کیفیت آغاز نشدند. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که خیلی سخت به نظر می‌رسد چون همه باشگاه‌ها امکانات ندارند. با این حال امیدوارم در ادامه مسابقات، بازیکن مصدومی نبینیم و همچنین کسی اسیر کرونا نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین