کد خبر: ۶۵۶۸۳۵
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

اجباری نبودن ماسک در سینما حاشیه‌ساز شد

مجموعه سینماهای زنجیره‌ای «AMC» با عقب نشینی از تصمیم اولیه خود استفاده از ماسک را برای تماشای فیلم در همه سالن‌های نمایش فیلم در سراسر جهان اجباری کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

«آدام آرون» رئیس کمپانی «AMC»، بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره‌ای در آمریکا و جهان در گفتگویی با ورایتی عنوان کرده بود پس از بازگشایی سینماها در ماه آینده، مردم را تشویق به استفاده از ماسک می‌کنیم اما الزامی در این باره نیست.

صحبت‌های اولیه رئیس «AMC» با موجی از انتقادها از سوی مخاطبان سینمایی رو به رو شد تا آنجا که «آرون» با تغییر تصمیم خود استفاده از ماسک را در سالن‌های نمایش فیلم این مجموعه الزامی کرد و عنوان کرد: «قصد نداشتیم وارد بحث‌های سیاسی شویم و فکر کردیم غیرسازنده خواهد بود اگر کسانی راکه معتقدند استفاده از ماسک اجباری نیست را وادار به استفاده از آن کنیم. فکر می‌کنیم بخش عمده‌ای از مخاطبان سینماهای «AMC» از ماسک استفاده خواهند کرد. تصمیم ما با واکنش زیادی از سوی مخاطبان همراه شد و برای ما بسیار حیاتی است که به مخاطبان خود گوش کنیم. بر این اساس با تغییر تصمیم اولیه خود اعلام می‌کنیم همزمان با بازگشایی سالن‌های سینما استفاده از ماسک در سینماهای «AMC» الزامی است تا همه از به سینما آمدن و تماشای فیلم لذت ببرند. سرعت تغییر سیاست ما در استفاده از ماسک بازتابی از تعهد ما به ایمنی و سلامت مخاطبانمان است».

توضیحات رئیس سینماهای «AMC» درباره عدم تمایلش به وارد شدن به بحث‌های سیاسی نتیجه عکس داد و بسیاری از کابران در فضای مجازی خواستار تحریم این مجموعه سینمایی شدند.

مجموعه سینماهای «AMC» که دارای بیش از ۱۱ هزار سالن تماشای فیلم در سراسر جهان است از ماه مارس و با شیوع ویروس کرونا در آمریکا تعطیل هستند.

۴۵۰ مجموعه از ۶۰۰ مجموعه سینمایی «AMC» تا تاریخ ۱۵ جولای فعالیت خود را از سر می‌گیرند و انتظار می‌رود تا زمان اکران فیلم «مولان» در ۲۴ جولای و «انگاره» در ۳۱ جولای، تمامی ظرفیت سینمایی این کمپانی در آمریکا فعال شوند.

سینماهای زنجیره‌ای Regal و Cienemark آمریکا پیش از این استفاده از ماسک را الزامی اعلام کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین