کد خبر: ۶۵۶۸۵۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

غرق شدن یک تن در آبگیر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از غرق شدن یک جوان تبعه افغان در یک آبگیر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: عصر روز گذشته، جمعه ٣٠ خرداد ماه، طی تماس با آتش نشانان، نشانی شهرک حسن آباد فشافویه واقع در اتوبان قم اعلام شد که یک مورد حادثه غرق شدگی در آبگیر اتفاق افتاده و به نیروی کمکی نیاز است.

وی ادامه داد: در همین راستا گروه نجات ویژه و غواصان سازمان آتش نشانی تهران به محل واقع در یکی از روستاهای اطراف به اسم خانلق اعزام شدند.

غرق شدن یک تن در آبگیر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه آتش نشانان تهرانی با همکاری آتش نشانان فشافویه به محل رفتند گفت: محل حادثه جای آبگیری وسیع برای جمع آوری آبهای سطحی بوده که در تابستان برای آبیاری سطوح کشاورزی از آن استفاده می شده است اما ظاهراً چند جوان تبعه افغان برای شنا به داخل این آبگیر رفته بودند. چهار نفر توانسته بودند خود را از آبگیر خارج کنند اما اعلام می کردند که یکی از همراهانشان داخل آب گرفتار شده است.

ملکی اظهار کرد: بر اساس گزارشها، آتش نشانان از روز گذشته تا حوالی بامداد روز جاری عملیات را ادامه می‌دهند اما با توجه به تاریکی مطلق ادامه عملیات به صبح امروز موکول می‌شود. بعد از مدتی تلاش، ظهر امروز اکیپ جدید پیکر این جوان را تقریبا در ٢٠ متری آب پیدا می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در پایان گفت: ورود به آب‌های ناشناخته اقدام بسیار خطرناکی است، به خصوص آب‌هایی که برای آبیاری زمین‌های کشاورزی از آن استفاده می شود چرا که ممکن است در انتهای این آبگیرها لجن وجود داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین