کد خبر: ۶۵۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۴

موضع اصولگرایان درباره تبلیغات حامیان دولت چیست؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نظر می‌رسد که تشکل موسوم به «رایحه خوش خدمت» تبلیغات انتخاباتی خویش را بدون هماهنگی با جبهه متحد اصولگرایی آغاز کرده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده، حامیان دولت نهم در راهپیمایی روز قدس، آشکارا با پخش پوسترهایی در قطع A4‌ از جنس گلاسه مرغوب که جمله «القدس النا» برروی آن نوشته شده بود، تبلیغات انتخاباتی خویش را آغاز نموده و به مانند انتخابات پیشین شوراها، باز هم به حرف بزرگان اصولگرای خود گوش نداده و به تنهایی وارد عمل شده‌اند.تشکل موسوم به رایحه خوش خدمت که در انتخابات شوراها، با اقبال کم مردم مواجه شد، به نظر می‌رسد که این بار سعی می‌کند، به وسیله تبلیغات زودهنگام و با بردن پوسترهای تبلیغاتی خویش به خانه مردم، درانتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، حضور موفق‌تری نسبت به گذشته داشته باشد.

این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که «مریم بهروزی» دبیرکل جامعه زینب پخش پوستر را میان مردم کار تبلیغاتی نمی‌داند و معتقد است که اگر جمله «انتخابات لنا» برروی پوسترها بود، کار تبلیغاتی صورت می‌گرفت.

بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: رسانه‌های رقیب، چنین تحلیل‌هایی را از پخش پوستر رایحه خوش خدمت دارند، اما به نظر من این کار با هدف نبوده است.

وی گفت: من حسن‌ ظن را به کار می‌برم و می‌گویم که انشاءالله هدف آنان از پخش پوستر، تبلیغاتی نیست.

بهروزی در بخش دیگری از سخنانش و در خصوص رویکرد احزاب زنان اصولگرا در انتخابات مجلس گفت: جامعه زینب با جبهه متحد اصولگرایی در انتخابات هماهنگ خواهد بود اما احزاب زنان اصولگرا که نزدیک به 15 حزب هستند، هنوز هیچ تصمیمی برای این امر نگرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین