کد خبر: ۶۵۶۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۶ - ۱۵:۱۵
محرابیان و نوذری بالاخره معرفی شدند

وزرای پیشنهادی چقدر شانس دارند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبر محرابیان و غلامحسین نوذری از سوی رییس جمهوری برای کسب رای اعتماد در وزارتخانه‌های صنایع و نفت به مجلس معرفی خواهند شد.

احمد موسوی معاون پارلمانی رییس جمهوری روز یکشنبه اعلام کرد که سرپرستان وزارتخانه‌های نفت و صنایع به زودی از سوی رییس جمهوری به عنوان وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی خواهند شد.

وی اظهار داشت: بعد از اتمام سه ماه سرپرستی آقایان محرابیان و نوذری برای تصدی وزارتخانه‌های صنایع و نفت و کسب رای اعتماد به مجلس معرفی خواهند شد.

محمدحسین استکی نماینده اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص این که محرابیان از مجلس رای اعتماد می‌گیرد،‌گفت: به دلیل تعطیلات مجلس و پس از آن بررسی اصل 44 در مجلس فرصتی برای ارزیابی ایشان در کمیسیون وجود نداشته است.

عضو کمیسیون صنایع در پاسخ به این سوال که پیش از این در یک نظرسنجی در مجلس محرابیان بیش از 4 رای از مجموع 185 رای نمایندگان نیاورده، گفت: بنا به این نظرسنجی نمی‌توان ارزیابی انجام داد. حتما با آغاز به کار مجلس وضعیت ایشان در کمیسیون بررسی خواهد شد و از ایشان دعوت می‌کنیم تا در خصوص برنامه‌هایشان در کمیسیون توضیح دهند.

عبدالمجید شجاع مخبر کمیسیون انرژی نیز در خصوص پیشنهاد نوذری برای تصدی وزارت نفت، گفت: معرفی وزرا برعهده رییس قوه مجریه است ولی با توجه به سوابق آقای نوذری به احتمال قوی ایشان از مجلس رای خواهند گرفت.

نماینده دشتستان تصریح کرد: به دلیل سوابق آقای نوذری در شرکت ملی نفت و نفت مرکزی و اینکه دو دوره نماینده مجلس بوده‌اند بالای 90 درصد مطمئن هستم که ایشان رای اعتماد از مجلس خواهند گرفت.

شجاع گفت که بعد از تعطیلات مجلس در خصوص نوذری در کمیسیون انرژی بیشتر بررسی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین