کد خبر: ۶۵۷۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

توافق اولیه مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد/ حقوق لئو افزایش پیدا نمی‌کند

باشگاه بارسلونا برای حفظ ستاره آرژانتینی‌ خود و تمدید قرارداد فی‌مابین، مذاکرات خود را با او آغاز و نظر او را در مورد مدت قرارداد جلب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

 به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، باشگاه بارسلونا و لیونل مسی مذاکرات خود ر برای تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی آغاز کردند.

مهلت مسی برای ارائه درخواست خود مبنی بر ترک بارسلونا 20 روز پیش تمام و ماندن او در این تیم تا پایان فصل آینده قطعی شد. مسی اما تا پایان فصل آینده بارسا قرارداد دارد و به همین دلیل خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه برای تمدید قرارداد این بازیکن 32 ساله، با پدر او خورخه وارد مذاکره شده و گویا نظر او را هم جلب کرده است.

توافق اولیه مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد/ حقوق لئو افزایش پیدا نمی‌کند

بر این اساس مسی و بارسلونا برای تمدید 2 ساله قرارداد فی‌مابین تا پایان فصل 23-2022 به توافق رسیده‌اند. با این حال همچون قرارداد قبلی مسی این اختیار را دارد که در پایان هر فصل قراردادش را با بارسلونا فسخ کند. ظاهراً وجود این شرط در قرارداد جدید برای مسی حائز اهمیت فراوانی است چرا که او می‌خواهد در پایان هر فصل قادر به تصمیم گیری درباره حرفه‌اش باشد و با توجه به وضعیت جسمانی‌اش انتخاب کند که به دوران بازی‌اش ادامه دهد، بازنشسته شود یا به تیمی دیگر برود که فشار کمتری به او بیاورد.

توافق دیگری که میان مسی و بارسلونا صورت گرفته، ثابت ماندن حقوق بازیکن آرژانتینی تا پایان مدت قرارداد جدید است تا روی این باشگاه که به خاطر شیوع کرونا متحمل ضررهای هنگفتی شده است، فشار بیشتری وارد نیاید. با توافق طرفین درباره مدت قرارداد و حقوق بازیکن، انتظار می‌رود که طرفین مذاکرات خود را درباره سایر وجوه قرارداد ادامه دهند، اما مشخص نیست که توافق قطعی و نهایی چه زمانی صورت بگیرد.

در همین حال نشریه مارکا مدعی شده که مذاکرات میان باشگاه با مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی تیم هم که در ایام قرنطینه به خاطر شیوع کرونا متوقف شده بود، به زودی دنبال خواهد شد. در دور قبلی مذاکرات درخواست‌ تراشتگن برای افزایش حقوق سبب به وجود آمدن تردید‌هایی از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد وی شده بود و به همین دلیل قرار است این بار خود بارتومئو شخصاً با دروازه‌بان تیم وارد مذاکره شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین