کد خبر: ۶۵۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹

خلعتبری: حق پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمانی است/ برگزاری مسابقات در این شرایط خطرناک است

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اگر قرار باشد قهرمان را مشخص کنند، حق پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمانی است.
خلعتبری: حق پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمانی است/ برگزاری مسابقات در این شرایط خطرناک است
آفتاب‌‌نیوز :

 محمدرضا خلعتبری هافبک تیم فوتبال شهر خودرو پیش از بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از روزی که تمرینات شروع شده است، همراه تیم هستم و خدا را شکر شرایط خوبی داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در ترکیب شهر خودرو در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس حضور ندارد، تصریح کرد: به تشخیص سرمربی تیم در ترکیب نیستم. آقای سرآسیایی صلاح را در این دیدند که در ترکیب نباشم. خیلی سال است که در فوتبال هستم و ان‌شاءالله یکی دو سال دیگر قرارداد دارم و بعد از آن را ببینیم خدا چه می‌خواهد.

هافبک تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که برگزاری مسابقات با شیوع کرونا چگونه است، خاطرنشان کرد: شرایط که سخت است و وقتی مصدومیت‌های بازیکنان جوان را می‌بینیم ناراحت می‌شویم. ان‌شاءالله شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود تا این مصدومیت‌ها را نداشته باشیم.

خلعتبری درباره اینکه یکسری مخالف برگزاری مسابقات هستند تا از قهرمانی پرسپولیس جلوگیری کنند، گفت: اوایل می‌گفتند که تیم‌های خصوصی مخالف هستند تا پول بازیکنان را ندهند. شرایط تیم ما الان طوری است که بازیکنان 70 تا 80 درصد پول‌شان را گرفتند. من خودم می‌گویم که در این شرایط برگزاری مسابقات خطرناک است. من با شهر خودرو قرارداد دارم و وظیفه‌ام این است که هر کاری بگویند انجام بدهم. من دوست ندارم برای هیچ بازیکن و هوادار یا خبرنگاری اتفاقی بیفتد، ان‌شاءالله هر اتفاقی که می‌افتد به خیر و صلاح فوتبال باشد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد قهرمان را اعلام کنند، حق پرسپولیس با 10 امتیاز اختلاف قهرمانی است و نمی‌توانیم بگوییم تیم ششم جدول قهرمان شود. ما خودمان هم دوست داریم بازی‌ها برگزار شود، چون با یک برد می‌توانیم سهمیه‌مان را قطعی کنیم. ولی مهمتر از همه چیز سلامتی مردم و هواداران است. به نظر من تصمیمی باید گرفته شود که عاقلانه باشد و به ضرر کسی نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین