کد خبر: ۶۵۷۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۷

حاشيه‌هاي ديدار سپاهان - استقلال تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ديدار سپاهان اصفهان - استقلال تهران با جنجال‌ و درگيري‌هاي فراوان مسولان و هواداران دو تيم به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ايسنا از اصفهان، اتفاقات اين ديدار كه در نوع خود كم نظير بود به گونه‌اي كه از فحاشي تا ضرب و شتم مسوولان و كادر فني دو تيم گسترش يافته بود. در جالب‌ترين‌ آنها كركري مربيان دو تيم، پس از پايان كنفرانس مطبوعاتي و رودرو شدن حجاري و لوكا بوناچيچ رخ داد.

بوناچيچ، بعد از ترك اتاق كنفرانس و زماني كه با ناصر حجازي روبرو شد، از او به خاطر بازي تشكر كرد اما، حجازي لطف داور را در برد سپاهان دخيل دانست و بوناچيچ نيز به گونه اي پاسخ حجازي را داد كه با واكنش شديد حجازي و نزديكان او روبرو شد!

- ناصر حجازي سرمربي آبي‌هاي تهران، بلافاصله بعد از سوت پايان بازي، به سمت «مجيد مظفري» رفت و به او به خاطر قضاوتش خسته نباشيد گفت! حجازي معتقد بود كه داوري اين ديدار كاملا به سود سپاهاني‌ها بود و هر آنچه كه بر سر استقلال آمد به خاطر اشتباهات داوري است.

- خبرنگار ايسنا كه براي پوشش مصاحبه مطبوعاتي بعد از بازي قصد ورود به اتاق كنفرانس خبري را داشت با ممانعت مسوولان انتظامي روبرو شد و علي‌رغم ارايه كارت معتبر خبرنگاري هيات فوتبال استان اصفهان كه براي تمام خبرنگاران صادر شده بود، به كنفرانس مطبوعاتي راه داده نشد. تلاش‌ خبرنگار ايسنا در اصفهان براي ورود به اتاق كنفرانس حتي با برخورد زشت و نامحترمانه‌ي مسوولان انتظامي روبرو شد و در ادامه نيز با بي‌احترامي و ضرب و شتم اين خبرنگار را از سالن كنفرانس به بيرون انداختند! در اين ميان چندين خبرنگار ديگر هم با چنين برخوردي از سوي مسوولان يگان ويژه روبرو شدند.

- حاجيلو، سرپرست استقلال هم در اواخر بازي با مسوولان انتظامي حاضر در ورزشگاه به زد و خورد پرداخت كه با وساطت علي فتح‌الله زاده، مديرعامل استقلال ختم به خير شد. حاجيلو همچنين هنگام خروج از ورزشگاه با «تابش» يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه سپاهان به درگيري لفظي پرداخت كه با وساطت طرفين ماجرا ختم به خير شد

- اتوبوس حامل هواداران و بازيكنان استقلال تهران با حمله جمعي از هواداران سپاهان روبرو شد كه با دخالت نيروي انتظامي اوضاع آرام شد.

- در پي درگيري عوامل انتظامي با خبرنگاران وعكاسان ورزشي استان، انجمن ورزشي نويسان استان اصفهان خواستار برخورد با اين حركات زشت كه چندي است در ميادين ورزشي اتفاق مي‌افتد، شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین