کد خبر: ۶۵۷۴۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
تبلیغات

لوازم خانگی بوش مورد استفاده در آشپزخانه

ماکروویو بوش در عصر حاضر که بسیاری از بانوان شاغل هستند یک محصول به شما می‌رود که می‌توانید از آن برای پخت غذا‌های فست فودی، پیتزا، کیک، شیرینی، گرم کردن غذا و ... استفاده کنید...
آفتاب‌‌نیوز :

بوش یکی از برند‌های معتبر جهانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی بزرگ ضروری و لوکس برای استفاده در آشپزخانه همچون اجاق گاز بوش، ماکروویو بوش و ظرفشویی توکار بوش به همراه کلی لوازم خانگی دیگر از جمله یخچال، مخلوط‌کن، ماشین لباسشویی و ... است که در تولید هر یک از این لوازم از مواد مقاوم به همراه دانش و تخصص روز استفاده شده است و کارکرد آسانی دارد که آشپزخانه شما را زیبا می‌کند.

استفاده از لوازم خانگی بوش نویددهنده تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه است. با استفاده از لوازم خانگی بوش می‌توانید سال‌های سال بی‌نیازی در خرید همان محصول را تجربه کنید و در هزینه‌های زندگی خود در خرید انواع لوازم خانگی صرفه جویی کنید.

لوازم خانگی بوش مورد استفاده در آشپزخانه

هر کدام از وسایل آشپزخانه کارکرد گوناگونی دارند به طور مثال اجاق گاز بوش به شما کمک می‌کند تا بتوانید غذا‌های خوشمزه‌ای را پخت کنید و با استفاده از ماکروویو نیز غذای خود را گرم و به پخت کیک و شیرینی خانگی بپردازید و با استفاده از ظرفشویی ظرف‌های کثیف خود را بشویید. خانه بوش در تهران نمایندگی مجاز بوش آلمان به شمار می‌رود که محصولات این شرکت را بدون واسطه و با قیمت مناسب با گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی به شما ارائه می‌دهد.

طراحی منحصر به فرد اجاق گاز بوش

اجاق گاز بوش از وسایلی است که ما روزانه از آن برای آشپزی و پخت غذا‌های خوشمزه استفاده می‌کنیم که طراحی منحصر به فردی دارد و نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایفا می‌کند.

لوازم خانگی بوش مورد استفاده در آشپزخانه

مدل‌های مختلفی از اجاق گاز بوش وجود دارد که در تولید آن‌ها از مواد مقاوم و با کیفیت استفاده شده است؛ به‌طوریکه حرارت آن اذیت نمی‌کند و رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی‌کند و به راحتی با استفاده از یک دستمال تمیز و براق می‌شود، پس دیگر نگران ریختن غذا به هنگام جوش آمدن غذا به هنگام پخت و پز نباشید چرا که در کمترین زمان می‌توانید آن را تمیز کنید، از طریق گاز شهری و کپسول کار می‌کند که برای استفاده از کپسول می‌بایست پستانک آن را تعویض کنید. دارای چندین شعله قوی با ظرفیت‌های مختلف است که علاوه بر آن دارای زنگ هشدار، تایمر و همچنین فندک برقی برای روشن کردن شعله‌های گاز است که استفاده آسانی دارد و به راحتی قابل استفاده است. لذت پخت غذا‌های خوشمزه را با اجاق گاز بوش تجربه کنید که دارای مدل‌های مختلفی است که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب و خرید خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام دهید. تمامی محصولات موجود در خانه بوش اصل آلمان هستند.

استفاده آسان ماکروویو بوش با فناوری پیشرفته

لوازم خانگی بوش مورد استفاده در آشپزخانه

ماکروویو بوش در عصر حاضر که بسیاری از بانوان شاغل هستند یک محصول خارق العاده به شما می‌رود که می‌توانید از آن برای پخت غذا‌های فست فودی، پیتزا، کیک، شیرینی، گرم کردن غذا و ... استفاده کنید، استفاده آسانی دارد و دارای مدل‌های مختلفی است که چندین برنامه پخت برای استفاده دارد که متناسب با نوع پخت غذا می‌توانید دمای درون و تایمر آن را تنظیم کنید و مرغ سوخاری خوشمزه یا پیتزا خانگی تهیه کنید. در تولید این محصول از مواد با کیفیت استفاده شده است طوری که قسمت بیرونی ماکروویو به هنگام استفاده داغ نمی‌شود و پس از استفاده نیز در کمترین زمان قسمت داخلی آن سرد می‌شود که دارای یک سینی و جوجه گردان ... است. از طراحی زیبایی نیز برخوردار است که با برق کار می‌کند و دارای وزن سبکی است که در تولید آن از مواد با کیفیت استفاده شده است. صفحه نمایش آن به صورت دیجیتال است دارای یک درب شیشه‌ای نشکن و مقاوم است که به هنگام استفاده می‌توانید محتویات درون آن را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که به هنگام استفاده می‌توانید دمای درون، تایمر، نوع پخت بالا، پایین یا هر دو را انتخاب کنید. ماکروویو بوش یک انتخاب مطمئن برای استفاده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه در کنار اجاق گاز بوش به شمار می‌رود.

ظرفشویی توکار بوش در مدل‌های پر طرفدار

ظرفشویی توکار بوش یکی از مدل‌های پر طرفدار ظرفشویی بوش به شمار می‌رود که طوری طراحی و ساخته شده است که به صورت توکار در آشپزخانه و در داخل کابینت قرار می‌گیرد طوری که فقط درب جلویی آن قابل مشاهده است و جای کمی را نیز اشغال می‌کند.

لوازم خانگی بوش مورد استفاده در آشپزخانه

در سایز‌های مختلفی است که بسته به میزان استفاده و جمعیت خانواده خود و همچنین مهمانی‌هایی که برگزار می‌کنید می‌توانید یکی از مدل‌های ظرفشویی توکار بوش را انتخاب کنید. یکی از دل مشغولی‌های بانوان به خصوص بانوان شاغل شستن ظروف پس از صرف غذا و میوه است پس از یک روز کاری طاقت‌فرسا است به همین دلیل استفاده از ظرفشویی بوش می‌تواند گزینه مناسبی برای انجام این امور باشد که دارای چندین برنامه شستشو و تایمر زمان است که پس از قرارگیری ظروف در جای تعبیه شده خود که دارای چندین قفسه برای قرار گرفتن لیوان، ظرف میوه خوری، قاشق، چنگال و ... است. کارکرد آسانی نیز دارد که پس از اتصال به برق و زدن دکمه روشن شروع به کار می‌کند مصرف آب را به هنگام استفاده و شستشو به حداقل می‌رساند، در زمانی که بحران کم آبی نسل‌های آینده را تهدید می‌کند استفاده از وسایلی همچون ظرفشویی توکار بوش با دانش و تخصص می‌تواند جلوی هدر رفت آب را تا حدود زیادی بگیرد چرا که طبق تحقیقات به عمل آمده در ایران مصرف هدر رفت آب به هنگام شستشوی ظروف بسیار بالا است، این محصول مصرف انرژی پایین دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
2
0
جدیدا بوغچی بوش شدین؟
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
0
بالای خبر نوشته تبلیغات، هر سایتی برای تامین هزینه های خود نیاز به درآمد داره. شما میتونید این جور خبرها رو نخونید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین