کد خبر: ۶۵۷۵۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

امارات از بازگشت هواپیماهای غول‌پیکر به آسمان خبر داد

شرکت هواپیمایی امارات به تازگی تایید و اعلام کرده که از ماه آینده میلادی مجدداً از هواپیماهای غول پیکر ایرباس A۳۸۰ برای پرواز به اروپا استفاده خواهد کرد.
امارات از بازگشت هواپیماهای غول‌پیکر به آسمان خبر داد
آفتاب‌‌نیوز :

شرکت هواپیمایی امارات که بدون شک یکی از بزرگترین ایرلاین‌های فعال و مستقر در خاورمیانه به شمار می‌رود و تا قبل از شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا روزانه به مقاصد مختلفی در سراسر جهان پرواز می‌کرد، حالا به تازگی با انتشار یک توییت در صفحه رسمی خود در توییتر تایید و اعلام کرده است که قصد دارد پس از چند ماه زمین‌گیر شدن هواپیماهای غول پیکر ایرباس A۳۸۰، باری دیگر آنها را به خطوط هوایی خود بازگرداند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، هواپیماهای ایرباس A۳۸۰ قرار است از اواسط ماه آینده میلادی، ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰، پروازهای خود را به شهرهای بزرگ و پرطرفدار اروپایی نظیر لندن و پاریس از سر بگیرد.

همزمان با شروع گسترده‌ ویروس خطرناک و مرگبار کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه اعضای دولتی کشورهای مختلف، بسیاری از ایرلاین‌ها که میزبان هواپیماهای غول پیکری همچون ایرباس A۳۸۰ بودند، از احتمال زمین‌گیر شدن این نوع خاص از هواپیما به مدت نامعلومی خبر داده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین