کد خبر: ۶۵۷۶۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶

هشدار پلیس درباره برخورد با عرضه‌کنندگان مانتوهای شیشه‌ای، توری و جلوباز

پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای، توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: در راستای مطالبه مردم از پلیس در روزهای آینده طرح سراسری برخورد با واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده مانتوهای شیشه ای، جلوباز و توری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در خصوص برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده مانتو های شیشه‌ای و جلو باز اظهار داشت: در طی هفته‌های گذشته به مغازه ها و واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری عرضه کننده لباس و پوشاک در خصوص عرضه این نوع البسه اطلاع رسانی شده و هشدارهای لازم داده شده است.

هشدار پلیس درباره برخورد با عرضه‌کنندگان مانتوهای شیشه‌ای، توری و جلوباز

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در این راستا جلساتی نیز با بازرسان و رؤسای اتحادیه پوشاک و مسؤولان فرهنگی وزارت ارشاد برگزار کردیم.

وی اعلام کرد: طی این جلسات و اطلاع رسانی های که در هفته های گذشته به واحدهای صنفی اعلام شد پلیس در روزهای آینده طرحی سراسری را در تهران بزرگ به مرحله اجرا خواهد گذاشت. پلیس در کنار سایر مأموریت‌های ذاتی خود با توجه به نگرانی و مطالبات مردم در این حوزه ورود خواهد کرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای, توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
به عرضه کنندگان چه ربطی داره اگه راست میگید جلو تولید کنندها رو بگیرید قبل از تولید و مصرف سرمایه و سوخت شدن نه بعداز تولید و صرف سرمایه
سرمایه باید برگشت بشه کلا خوشتون میاد به ملت ضرر بزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
جمع کنید این بساط مسخره بازی را...
یورو ۲۱۰۰۰ تومنه
دوخانوار در یک اتاق میخوابند....
نیروی انتظامی دزدان رو بگیره واجبتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
چهل سال است نتیجه نگرفته ایدوهمچنان برطبل می کوبید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین