کد خبر: ۶۵۷۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

شناسایی و معرفی ۹ سایت غیرمجاز فعال در گردشگری

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 9 سایت غیر مجاز گردشگری جهت مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران) با بیان اینکه معرفی و عرضه خدمات گردشگری در دهه اخیر پیوند بسیار عمیقی با فضای مجازی داشته است گفت: افزایش نظارت بر فضای مجازی به منظور سالم سازی عرضه خدمات گردشگری و حذف افراد فرصت طلب از جمله مواردی است که از معاونت گردشگری استان تهران خواسته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 9 سایت غیر مجاز گردشگری جهت مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

شناسایی و معرفی ۹ سایت غیرمجاز فعال در گردشگری

جانفشان از هموطنان خواست: پیش از خرید خدمات سفر از فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی از مجوز بند ب شرکت یا فرد ارائه دهنده خدمات اطمینان حاصل نمایند و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می کنند قرار داد امضا کنند.

او افزود: با توجه به گستردگی فضای مجازی قطعا امکان رصد تمامی سایت ها و کانال های شبکه های اجتماعی برای بازرسان معاونت گردشگری امکان پذیر نمی باشد به همین منظور نیازمند مشارکت و دقت نظر مسافران و گردشگران در خرید از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا حذف کامل افراد فرصت طلب در حوزه کردشگری باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین