کد خبر: ۶۵۷۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

برگزاری مجازی آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو

برگزاری مجازی آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانمرحله اول یازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

پس از بررسی شرایط و همفکری با نهادهای مختلف دانش‌آموزی و در راستای هماهنگی با نهادهای ذیربط، کمیته اجرایی المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو تصمیم به برگزاری آنلاین آزمون مرحله اول یازدهمین المپیاد گرفته است.

بنابر این تصمیم، آزمون مرحله اول یازدهیمن المپیاد دانش‌ آموزی علوم و فناوری نانو روز سه‌شنبه مورخ ۴ شهریورماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و داوطلبان این دوره از المپیاد از ساعت ۹ تا ۱۲ می‌‏توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو، در آزمون شرکت کنند.

برگزاری مجازی آزمون مرحله اول المپیاد دانش آموزی نانو

آزمون مرحله اول المپیاد شامل ۴۵ سوال تستی با مدت زمان پاسخگویی ۹۰ دقیقه است و برای پاسخ‌های غلط، نمره منفی در نظر گرفته می‏‌شود. عدم شرکت داوطلب در آزمون به منزله انصراف وی از شرکت در المپیاد است و به صورت پیش فرض از دور رقابت حذف خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر داوطلبان با شرایط آزمون، آزمون‏‌های آزمایشی قبل از آزمون اصلی در مرداد ماه برگزار خواهد شد که تاریخ این آزمون‏‌ها متعاقبا اعلام می‌شود. میانگین نمرات آزمون‌های آزمایشی به میزان ۵ درصد در امتیاز نهایی مرحله اول هر داوطلب تاثیر خواهد داشت.

حداکثر تعداد ۱۵۰۰ داوطلب به شرط دارا بودن حداقل ۱۵ درصد از امتیاز آزمون مرحله اول به مرحله دوم المپیاد راه پیدا خواهند کرد. با توجه به تعداد راه یافتگان به مرحله دوم، این مرحله در حوزه‌های منتخب در سراسر کشور و به صورت حضوری برگزار خواهد شد. زمان و محل برگزاری آزمون مرحله دوم المپیاد متعاقبا اعلام می‏‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین