کد خبر: ۶۵۸۱۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۴
اگر اتهامی متوجه کسی است، دستگاه قضایی با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند

نامه آملی‌لاریجانی به رهبر انقلاب: از هیچ فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/ عده‌ای به یک‌باره فضایی برای انتقام یافتند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله آملی لاریجانی در این پیام، ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد، آورده است: از الطاف پدرانه جناب‌عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

متن نامه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به رهبری به این شرح است:

نامه آیت الله آملی لاریجانی به رهبر انقلاب:  یک‌بار دیگر به محضر جناب‌عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی ضربه خورده بودند،به یک‌باره فضایی برای انتقام یافتند

«بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته

بعد التحیه و السلام، از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر می‌کنم.

برخورد با فساد چه در درون قوه قضاییه و چه در بیرون آن، از راهبردهای اساسی نظام از ابتدای تاسیس تاکنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جناب‌عالی در زمان‌های مختلف بر این امر نموده‌اید.

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضاییه، به همراه مسوولان عالی قضایی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده‌ایم. متاسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یک‌باره فضایی برای انتقام یافتند و در این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آنها نیست، ان‌الله یدافع عن الذین آمنوا و ان‌الله مع الصابرین.

اینجانب قبلاً گفته‌ام و یک‌بار دیگر به محضر جناب‌عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرار داده‌اند که هیچ دلالتی برخلاف آنچه گفته‌ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیارهای قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.

در پایان مجددا از الطاف پدرانه جناب‌عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة‌الله.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
22
این ضربه زدن نیست که، این انتقاد است و انتقاد برای همه هست . و سازنده است تا بار دیگر غافل نشویم و بدانیم که خطر همیشه در نزدیک ترین نقطه ممکنه است .یکی از اشتباهات ما اینه که فکر می کنیم دشمن فقط بیگانگان هستند در حالیکه بزرگترین دشمن این کشور برخی از خودی ها و نزدیک ترین افراد است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
11
قابل توجه حسن عباسی وسایرین واون دانشجوهای ارزشی
حالا اگر واقعا راست میگویید عذر خواهی کنید از آقای لاریجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
16
الان ما با اون صحبتهای نامه آقای یزدی چه کنیم ؟ خود اقای یزدی چه کنه ؟ بعد با اقای لاریجانی با صحبتهای خودش درباره آقای یزدی چه کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
13
این لاریجانی چقدر چهره مظلومی داره،آدم دلش براش می سوزه. بیشتر از این پشت سرش حرف نزنید و اذیتش نکنید گناه داره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین