کد خبر: ۶۵۸۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰

همه چیز درباره عملکرد داوران بازی پرسپولیس و استقلال

پیام حیدری و محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت بازی سرخابی‌های پایتخت را در هفته بیست و دوم مقابل رقبایشان بر عهده دارند و یه همین بهانه بد نیست تا به عملکرد این دو داور نگاهی بیاندازیم.
آفتاب‌‌نیوز :

اسامی داوران هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد. هشت دیداری که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به انجام می‌رسد. با اعلام کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، محمدحسین زاهدی‌فرد جدال پیکان و پرسپولیس را سوت می‌زند و پیام حیدری نیز قاضی بازی استقلال و سایپا است.

زاهدی‌فرد در این فصل برای پرسپولیس هیچ قضاوتی نداشته و آخرین داوری او برای این تیم به بازی جنجالی نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش برمی‌گردد که مقابل سپاهان انجام داد. زاهدی‌فرد در آن مسابقه سه کارت قرمز داد که ۲ کارت سهم سپاهان و یک کارت قرمز سهم پرسپولیس بود که آن هم سروش رفیعی از روی نیمکت گرفت. همچنین یک پنالتی برای سپاهان گرفته شد که مهدی کیانی آن را به بیرون زد و در نهایت پرسپولیس با یک گل به برتری رسید.

همه چیز درباره عملکرد داوران بازی پرسپولیس و استقلال

زاهدی‌فرد اما آخرین بازی پیکان را در لیگ سوت زده است. خودروسازان در آن مسابه مقابل میزبان خود نفت مسجدسلیمان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در دیدار استقلال و سایپا پیام حیدری باید قضاوت کند. داوری که در این فصل دو بار در لیگ و یک بار در جام حذفی برای استقلال داوری کرده است. ابتدا با قضاوت او آبی‌پوشان تهرانی در هفته اول و در تبریز با یک گل به ماشین‌سازی باختند و محمد دانشگر از زمین اخراج شد. در دومین دیدار استقلال با سوت پیام حیدری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سه گل به فجرسپاسی شیراز زد و در نهایت آخرین بازی با قضاوت این داور همدانی برای استقلال منجر به برتری ۲ بر یک مقابل ذوب‌آهن شد. در آن مسابقه حیدری یک پنالتی برای تیم تهرانی گرفت.

حیدری همچنین در سه دیدار برای سایپا در این فصل سوت زده که یک باخت، یک تساوی و یک برد برای این تیم به دست آمده است. باخت یک بر صفر برابر تراکتور، تساوی صفر بر صفر مقابل فولاد که سیف‌اللهی از تیم اهوازی اخراج شد و پیروزی سه بر یک مقابل نساجی که برای هر دو تیم یک پنالتی از سوی حیدری گرفته شد.

حال باید دید در این ۲ مسابقه عملکرد این ۲ داور شناخته‌شده چگونه خواهد بود. آمار نشان می‌دهد که در این چند ماه اخیر سوت‌های این داوران تقریبا به ضرر یا به سود هیچ یک از دو تیم پایتخت‌نشین و یا رقبایشان نبوده است. البته ممکن است دوباره بعد از پایان این دو بازی نظرات مختلفی بشنویم، بخوانیم و ببینیم.

همه چیز درباره عملکرد داوران بازی پرسپولیس و استقلال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین