کد خبر: ۶۵۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۱۸

حمایت شاگرد مصباح از پخش فیلم سخنرانی خاتمی در آمریکا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محسن غرویان» یکی از شاگردان نزدیک مصباح یزدی، پخش فیلم سخنرانی «سیدمحمد خاتمی» رئیس جمهور پیشین کشورمان در دانشگاه هاروارد در هنگام سفر وی به آمریکا توسط صدا و سیما را «مفید و سازنده» توصیف کرد. 

حمایت این استاد موسسه آموزشی امام خمینی قم از پخش فیلم سخنرانی خاتمی در دانشگاه‌ هاروارد پس از آن صورت گرفت که اصلاح‌طلبان انتقادات گسترده‌ای را به رفتار دوگانه صدا و سیما نسبت به رؤسای جمهور قبلی و کنونی کشور و حامیان آنها انجام دادند. این انتقادات تا آنجا ادامه یافت که «مجید انصاری» عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز خواستار آن شد تا صدا و سیما همانگونه که فیلم سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا را پخش کرد، نسبت به پخش فیلم سخنرانی «سیدمحمد خاتمی» در دانشگاه هاروارد آمریکا که مورد استقبال گسترده روشنفکران و دانشگاهیان این کشور و جهان قرار گرفته بود نیز اقدام کند. 

این در حالی است که «محسن غرویان» از شاگردان برجسته مصباح یزدی با «مفید و سازنده» دانستن این اقدام به خبرنگار سیاسی آفتاب گفت: «پخش فیلم سخنرانی آقای خاتمی در دانشگاه هاروارد نه تنها ایرادی ندارد بلکه مفید نیز است». 

وی ادامه داد: «فواید زیادی بر پخش فیلم سخنرانی آقای خاتمی در دانشگاه هاروارد وجود دارد که این مسأله را به یک امر سازنده تبدیل می‌کند». 

غرویان در عین حال با تأیید تلویحی انتقادات اصلاح‌طلبان از عملکرد دوگانه صدا و سیما در قبال اشخاص و جریانات مختلف سیاسی، اظهار داشت: «به هرحال واقعیت این است که در کشور ما افراط و تفریط‌های زیادی وجود دارد و این مسأله نیز از همان دسته است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین