کد خبر: ۶۵۸۱۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تبلیغات

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت استثنایی

بازی پابجی موبایل زمانی که منتشر شد توانست جوایز بسیار زیادی را نصیب خود کند به عبارت دیگر یک انقلاب در بازی‌های اندرویدی بود و در یک مدت زمان کوتاه بیش از چند صد میلیون کاربر در سراسر جهان پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر شما بخواهید با قدرت بیشتری بازی پابجی موبایل را اجرا کنید می‌توانید با خرید یوسی پابجی که یکی از ارز‌های رایج در بازی پابجی موبایل می‌باشد برخی از سلاح‌ها و کاراکتر‌های قدرتمند را خریداری کنید، اما متاسفانه به خاطر مشکلات و شرایط فعلی کشور ایران امکان پرداخت درون برنامه برای بازیکنانی که در حال اجرای بازی پابجی موبایل در ایران هستند، وجود ندارد، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی موجو شاپ می‌تواند این خدمات را در کمترین زمان ممکن به تمامی بازیکنان بازی پابجی موبایل ارائه دهد، تنها کافیست به فروشگاه اینترنتی موجو شاپ مراجعه کنید و هر مقدار یوسی که می‌خواهید و همینطور خرید پرایم پابجی برای حساب خود شارژ کنید، لازم به ذکر است که وبسایت موجود شاپ دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد و تا به امروز توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای می‌گذارد.

بازی پابجی موبایل زمانی که منتشر شد توانست جوایز بسیار زیادی را نصیب خود کند به عبارت دیگر یک انقلاب در بازی‌های اندرویدی بود و در یک مدت زمان کوتاه بیش از چند صد میلیون کاربر در سراسر جهان پیدا کرد.

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت استثنایی

معرفی بازی زیبای پابجی موبایل

این بازی به صورت آنلاین اجرا می‌شود و شما باید با سایر کاربران در سراسر جهان به رقابت بپردازید، اما در مراحل ابتدایی بازی شما باید با ربات‌هایی که به واسطه هوش مصنوعی طراحی شدند بازی را اجرا کنید البته این نکته را فراموش نکنید که گرافیک و هوش مصنوعی به کار رفته در بازی پابجی موبایل به قدری قوی و فوق‌العاده است که شما به هیچ وجه متوجه تفاوت ربات‌ها با بازیکنان واقعی نخواهید شد، در واقع یکی از دلایل محبوبیت این بازی در نزد کاربران جلوه‌های صوتی و تصویری فوق العاده‌ی آن است.

در واقع در این بازی زمانی که شما رقابت با ربات‌ها را پشت سر گذاشتید باید با بازیکنان واقعی وارد نبرد شوید نبردی که تنها یک نفر باید پیروز میدان باشد.

اما شما برای اینکه بتوانید تنها بازمانده رقابت باشید باید چالش‌های بسیار زیادی را پشت سر بگذارید البته این نکته را فراموش نکنید که در این میان شما میتوانید از تجهیزات نظامی فوق العاده قدرتمند و سلاح‌های بی‌نظیری بهره ببرید.

برای اینکه در این بازی جزو نفرات برتر باشید به شما توصیه می‌کنیم که سعی کنید از تاکتیک و استراتژی خاصی در هر یک از مسابقاتی که شرکت می‌کنید استفاده کنید و در تمامی رقابت‌ها باید به غارت منابع بپردازید، زیرا منابعی که به دست می‌آورید بسیار ارزشمند هستند.

همانطور که متوجه شدید برای اجرای بازی شما نیازمند اتصال اینترنتی می‌باشید و از آنجایی که تمام بازی‌های آنلاین دارای تبلیغات هستند خوشبختانه باید بگوییم که این امر در رابطه با بازی پابجی موبایل به خوبی کنترل شده است و شما به هیچ وجه تبلیغات آزاردهنده‌ای را بازی پابجی موبایل مشاهده نخواهید کرد.

یکی از نکات مهمی که در تمامی رقابت‌ها باید به آن توجه کنید این است که زمانی که شما از فاصله نزدیک با سایر بازیکنان و نیرو‌های دشمن روبرو می‌شوید تنها چند ثانیه و یا بهتر است بگوییم تنها دو ثانیه فرصت دارید که نیرو‌های دشمن را از بین ببرید.

خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت استثنایی

اگر شما نتوانید در کمترین زمان ممکن نیرو‌های دشمن را مورد هدف قرار دهید قطعاً آن‌ها شما را مورد هدف قرار خواهد داد و شما آسیب خواهید دید.

در بازی پابجی موبایل شما می‌توانید در مکان‌های مختلف و در شرایط جوی آب و هوایی مختلف بازی را اجرا کنید، توسعه دهندگان بازی پابجی موبایل در هر بروزرسانی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به بازی اضافه خواهند کرد که یکی از این ویژگی‌ها که معمولاً در تمام سیزن‌های بازی پابجی موبایل قابل مشاهده است وجود نقشه‌های جدید در بازی می‌باشد.

در هر یک از این نقشه‌ها شما با چالش‌های مختلفی روبرو شوید و می‌توانید از تجهیزات مختلفی استفاده کنید، البته لازم به ذکر است که برخی از تجهیزات را تنها می‌توانید در یک سری مپ‌های خاص بدست آورید.

شما می‌توانید در هر یک از نقشه‌های بازی پابجی موبایل در رقابت‌های تیمی و یا انفرادی شرکت کنید اگر می‌خواهید در رقابت‌های تیمی شرکت کنید باید با هم تیمی خود هماهنگ باشید تنها باید یک هدف را دنبال کنید تا به پیروزی برسید.

استفاده درست و به جا از سلاح‌ها و مهماتی که در اختیار دارید بسیار مهم است سعی کنید هنگامی که در حال اجرای بازی با ربات‌ها می‌باشید.

تمامی سلاح‌ها را امتحان کنید و نحوه کنترل آن‌ها را یاد بگیرید، زیرا بازیکنان حرفه‌ای بسیار زیادی در انتظار رقابت با شما هستند.

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام اجرای بازی پابجی موبایل باید به آن توجه داشته باشید محتویات درون کوله‌پشتی تان می‌باشد، از ابتدای بازی شما یک کوله‌پشتی و همراه دارید که می‌توانید برخی تجهیزات را در آن نگهداری کنید.

یکی از این تجهیزات کیت‌های کمک‌های اولیه می‌باشد، که اگر شما آسیب ببینید می‌توانید از این کیت‌ها استفاده کنید و سلامتی خود را بازیابی کنیم و حتی می‌توانید از آن‌ها برای بازیابی سلامتی هم تیمی تان استفاده کنید.

هنگام اجرای بازی به صورت گروهی سعی کنید با استفاده از چت صوتی با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید سریع‌تر به پیروزی برسید.

توجه داشته باشید که در هنگام اجرای بازی به صورت تیمی و یا حتی دو نفره یکی از مهم‌ترین نکات این است که یکدیگر را پوشش دهید و اجازه ندهید که همچین هم تیمی شما آسیب ببیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین