کد خبر: ۶۵۸۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
پرسپولیس در مسیر یونتوس، رئال و بارسلونا

درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی راه درآمدزایی است که باشگاه‌ها از آن غافل هستند، جالب است که بدانید کریس رونالدو دوبرابر درآمد‌های مستقیم از قرارداد‌های فوتبالی خود را از شبکه‌های اجتماعی کسب می‌کند و دنیای مدرن فوتبال نگاه ویژه‌ای به سوشال مدیا دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات باشگاه‌های فوتبال ایران بی‌بهره بودن‌شان از درآمد‌های رایج در فوتبال جهان است. باشگاه‌های فوتبال در ایران غیر از سهم اندک از بلیت‌فروشی و دریافت مبلغی از اسپانسر پیراهن، درآمد دیگری ندارند و چشم امیدشان به دستان دولت و وزارت ورزش و سرمایه‌دار‌های حامی است. پرسپولیس، به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران میلیارد‌ها تومان بدهی دارد و هواداران این تیم اغلب نگران جریمه‌هایی از سوی فیفا بابت شکایت مربی‌ها و بازیکنان خارجی هستند.

در غیاب سخت‌گیری‌های قانونی در مورد کپی‌رایت و حق پخش، باشگاه‌های بزرگ توان چندانی برای درآمدزایی مانند همتایان خارجی را خود ندارند؛ و این موضوع در حالی است که شبکه‌های اجتماعی راه درآمدزایی است که باشگاه‌ها از آن غافل هستند، جالب است که بدانید کریس رونالدو دوبرابر درآمد‌های مستقیم از قرارداد‌های فوتبالی خود را از شبکه‌های اجتماعی کسب می‌کند و دنیای مدرن فوتبال نگاه ویژه‌ای به سوشال مدیا دارد.

درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی

به‌نظر می‌رسد که این وضعیت در ایران هم دستخوش تغییر شده است و باشگاه پرسپولیس به عنوان پیشگام در روش‌های نوین درآمدزایی در فوتبال، همکاری‌اش با بزرگ‌ترین آژانس دیجیتال‌مارکتینگ ایران را کلید زده است هشتگ مدیا در جدیدترین فصل برنامه‌ها خود با باشگاه پرسپولیس همکاری را آغاز کرده است که می‌تواند فصل جدیدی از درآمد زایی باشگاه‌های فوتبال ایران را رقم بزند.

بر خلاف سایر روش‌های درآمدی مرسوم، در پلن کسب درآمد باشگاه از فضای مجازی، هواداران حتی یک ریال هم پرداخت نمی‌کنند.

و شرکت در این برنامه که جوایز نفیسی مثل خودرو و تلفن هوشمند و... را دارد کاملا رایگان است و اسپانسر‌ها هزینه‌ها را تقبل می‌کنند.

این برنامه با اجرای یکی از پیشکسوتان پرسپولیس و تیم ملی، مهرداد میناوند انجام می‌شود و حضور چهره‌های شاخص پرسپولیس مثل حمید استیلی، مجتبی محرمی، سپهر حیدری در این برنامه حاوی یک پیام مستقیم از حمایت همه‌جانبه باشگاه و پیشکسوتان از روش‌های نوین درآمدزایی است.

به امید اینکه سایر باشگاه‌های فوتبال ایران با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های اختصاصی خود بتوانند کسب درآمد کنند و شیوه‌های نوین درآمدزایی در کشورمان مورد استقبال قرار بگیرد.

درآمدزایی از برند پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین