کد خبر: ۶۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

تست کرونا ۴ بازیکن ملوان مثبت اعلام شد

به گفته مدیر رسانه‌ای ملوان، در آخرین تست غربالگری پی سی آر انجام شده از اعضای تیم فوتبال بزرگ‌سالان ملوان، تست کرونای چهار بازیکن اصلی ملوان مثبت شد.
تست کرونا ۴ بازیکن ملوان مثبت اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

میثم شاهین در گفت‌وگو با فارس در بندرانزلی با اشاره اینکه تست کرونا غربالگری پی سی آر به‌صورت هفته‌ای توسط پزشک تیم ملوان دکتر صیاد از بازیکنان انجام می‌شود، اظهار کرد: در آخرین تست کرونا پی سی آر که از بازیکنان ملوان گرفته شد آزمایش چهار بازیکن مثبت به کرونا بود این در صورتی است که قبل از این علائمی نداشتند.

وی با بیان اینکه طبق نظر پزشک تیم بازیکنانی که علائم کوچکی هم داشتند به آنان اجازه تمرین داده نمی‌شد، گفت: متأسفانه امروز این اتفاق افتاده و به‌ناچار مجدد کل بازیکنان و کادر فنی تست دادند تا وضعیت کل تیم برای ادامه بازی‌ها و تمرینات مشخص شود.

مدیر رسانه‌ای ملوان با بیان اینکه ‌طبق گفته فدراسیون فوتبال اگر ۲۵ درصد کل اعضا یک تیم کرونا بگیرند آن تیم قرنطینه خواهد شد، تصریح کرد: ملوان ازجمله تیم‌هایی بود که زودتر از دیگر باشگاه‌ها تست کرونا انجام داد تا با مشخص شدن وضعیت بازیکنان، تمرینات و روند آماده‌سازی بازیکنان آغاز شود.

شاهین با بیان اینکه چندی پیش برای برگزاری مسابقات و نور استادیوم تختی حدود ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد که نتیجه مثبتی در پی نداشت، تصریح کرد: برای رفع نواقص مجدداً ۱۴۰ میلیون هزینه شد و حتی با صداوسیما مرکز گیلان هم به توافق رسیدیم که بازی‌های خانگی ملوان را برای علاقه‌مندان پوشش دهند ولی با وضع پیش‌آمده نگران سلامتی بازیکنان و عوامل تیم هستیم.

وی با بیان اینکه نتیجه تست اخیر بازیکنان ملوان را به سازمان لیگ و مسؤولین شهرستان اعلام کردیم، گفت: امیدواریم که مسؤولین استانی و شهرستانی به این موضوع ترتیب اثر دهند و همه عوامل باشگاه، خانواده‌های بازیکنان و کادر فنی درگیر این موضوع هستند که امیدواریم تصمیم مناسبی گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین