کد خبر: ۶۵۸۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

با دستور دادستان شهرستان دزفول و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان ۱۳ نفر از سارقان مسلح در دزفول دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول در گفت‌وگو با فارس در دزفول اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری با دستور ویژه و پیگیری مستقیم دادستانی بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از مامورین اداره آگاهی، نیروهای بسیج مقاومت و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ۱۳نفر در قالب ۶ باند سرقت مسلحانه و زورگیری، سرقت به عنف طلاجات، کیف و موبایل قاپی، سرقت عنف موتورسیکلت و خودرو دستگیر شدند.

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

دادستان شهرستان دزفول گفت: در این عملیات افرادی که در ماه گذشته به نیروهای خدوم و جهادی حمله‌ور شده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند که بزودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

محمدی خباز ادامه داد: متهمین در بازجویی‌های خود به زورگیری‌های مسلحانه خود در بلوار دانش، کوی آزادگان، مهر شهر و مطب پزشکان متخصص اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمین، تجهیزات پزشکی سرقت شده از مطب پزشکان، ۴ دستگاه خودرو شخصی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دو تیغه قمه، دو تیغه چاقو، قطعات خودرو و موتورسیکلت و موبایل کشف شد.

محمدی خباز بیان کرد: از هیچ برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین