کد خبر: ۶۵۸۳۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

کار بزرگ نساجی در تبریز؛شکست تراکتور

تیم فوتبال تراکتور تبریز با شکست مقابل نساجی مازندران، فرصت گرفتن جایگاه سپاهان در رتبه دوم جدول لیگ برتر را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و نساجی مازندران، از ساعت 20:15 امروز (یکشنبه) و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد که در این مسابقه نساجی به پیروزی یک بر صفر رسید.

حسین زامهران در دقیقه 3، تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا شاگردان محمود فکری به دومین برد متوالی خود برسند. نساجی در هفته بیست‌ویکم مسابقات، مقابل دیگر تیم تحت مالکیت محمدرضا زنوزی یعنی ماشین‌سازی تبریز به برتری رسیده بود تا فکری کارش را در نساجی با دو پیروزی آغاز کند.

با این نتیجه، نساجی با 26 امتیاز به جایگاه نهم جدول صعود کرد و تراکتورِ 37 امتیازی در جایگاه سوم جدول باقی ماند. شاگردان ساکت الهامی در صورت کسب امتیاز از این مسابقه، جای سپاهان را در رتبه دوم جدول می‌گرفتند، اما با این شکست و در صورت برتری استقلال، سپاهان و شهر خودرو مقابل رقبا، به جایگاه ششم جدول سقوط خواهند کرد.

کوپال ناظمی داور این مسابقه به ویلیام میمبلا از تراکتور و محمد میری از نساجی، کارت زرد نشان داد. عرفان معصومی از نساجی در دقیقه 6+90 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین