کد خبر: ۶۵۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

شاگردان «امیر» بدون دردسر به رتبه دوم رسیدند

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان با برتری ۲ بر صفر شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت.
شاگردان «امیر» بدون دردسر به رتبه دوم رسیدند
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب (دوشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و به قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار شد.

امیر قلعه‌نویی برای این دیدار پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی(استنلی کی‌روش دقیقه ۶۸)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده را برای سپاهان به میدان فرستاد.

مجید جلالی نیز در این مسابقه مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، عبدالله حسینی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، مهرداد عبدی، مهرداد بایرامی، سجاد آشوری و گادوین منشا را در ترکیب قرار داد.

بازیکنان سپاهان اصفهان در حالی که بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کرده بودند و در دقیقه چهار بازی نیز با شوت سرکش محمدرضا حسینی دروازه گل‌گهر را تهدید کردند، موفق شدند در دقیقه نهم این مسابقه توسط ضربه سر همین بازیکن دروازه گل گهر را باز کنند و یک بر صفر پیش بیافتند.

سپاهانی‌ها در ادامه نیز توپ و میدان را در اختیار داشتند و همچنان تیم برتر زمین بودند که در دقیقه ۲۸ داور با خطای بازیکنان گل گهر روی محمد محبی، خطای پنالتی اعلام کرد و در دقیقه ۳۰ مسابقه محمد کریمی از روی ضربه پنالتی برای دومین بار دروازه گل گهر را گشود.

بازیکنان گل گهر این فرصت را داشتند تا در دقیقه ۴۴ روی موقعیت تک به تک با پیام نیازمند اختلاف را به یک گل کاهش دهند اما بازیکن گل گهر قدر این موقعیت را نداست و در نهایت نیز نیمه نخست با همان نتیجه دو بر صفر پایان یافت.

در نیمه دوم باز هم این بازیکنان سپاهان بودند که توپ و زمین را در اختیار داشتند و در دقیقه ۵۳ محمد محبی روی ضد حمله می‌توانست گل سوم را به ثمر برساند که خروج به موقع بشاگردی، مانع از گلزنی شد.

در ادامه نیز بازیکنان سپاهان چند موقعیت نصف و نیمه برای زدن گل‌های بیشتر خلق کردند اما هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و در پایان ۹۰ دقیقه، مصاف سپاهان و گل گهر به سود شاگردان قلعه‌نویی پایان یافت.

با این نتیجه، سپاهان ۴۰ امتیازی شد و جایگاه دوم جدول را از شهرخودروی ۳۸ امتیازی پس گرفت و گل گهر نیز با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

پرسپولیس با ۵۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین