کد خبر: ۶۵۸۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
دکورهایی از دمشق تا اورشلیم

جزییات تازه از لوکیشن‌های «سلمان»

بخشی از بیابان‌های دمشق، مناطق کوهستانی و همچنین منطقه اورشلیم که در داستان «سلمان فارسی» به آن اشاره می‌شود در لوکیشن‌هایی چون شاهرود، شهرک نور و شهرک غزالی طی سال ۹۹ تصویربرداری خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری که در سال جدید به دلیل کرونا هنوز آغاز نشده است به زودی شروع خواهد شد.

تصویربرداری این سریال احتمالاً از شاهرود آغاز خواهد شد و بخش عمده‌ای از لوکیشن‌های سریال در همین شهر ضبط و تصویربرداری خواهد شد.

جزییات تازه از لوکیشن‌های «سلمان»

طبق برنامه‌ریزی‌ای که برای این سریال در نظر گرفته شده است، بخش عمده‌ای از صحنه‌های مربوط به بیابان‌های دمشق در شاهرود تصویربرداری خواهد شد.

همچنین صحنه‌های مربوط به اورشلیم از دیگر بخش‌های داستان است که قرار است در شاهرود تصویربرداری شود.

بخش دیگری از لوکیشن‌های سریال «سلمان فارسی» در شهرک نور در جاده قم تهران تصویربرداری می‌شود؛ شهرک نور یا شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) بزرگ‌ترین شهرک سینمایی ایران است که اولین بار برای فیلم «محمد رسول الله (ص)» ساخته مجید مجیدی مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین بخشی از صحنه‌های مربوط به دمشق نیز در شهرک غزالی به تصویربرداری خواهد رسید.

سریال «سلمان فارسی» پروژه‌ای در سطح الف فاخر است که به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری ساخته می‌شود و بخشی از فیلمنامه آن توسط امرالله احمدجو به نگارش در آمده است.

تصویربرداری این سریال از زمستان سال گذشته در شهداد کرمان آغاز شد و سپس در جزیره قشم ادامه یافت. سریال «سلمان فارسی» به سفارش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تحت نظر مرکز سیما فیلم از جمله بزرگ‌ترین اثر نمایشی تاریخ کشور محسوب می‌شود.

طبق آخرین خبرهای رسمی در این سریال علیرضا شجاع‌نوری نقش سلمان را بازی می‌کند و بازیگران دیگری چون فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی و علی دهکردی از جمله بازیگران این پروژه عظیم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین