کد خبر: ۶۵۸۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

قتل جوان ۲۴ ساله در آق قلا

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا از دستگیری قاتل جوان ۲۴ ساله در این شهرستان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اکبر سجادی اظهارکرد: عصر هشتم تیرماه خبر یک نزاع میان چند جوان در یکی از روستاهای شهرستان آق قلا به پلیس ۱۱۰ واصل شد.

سجادی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل، مشاهده شد جوانی ۲۴ ساله به ضرب چاقو از ناحیه قلب به شدت مجروح و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده است که متاسفانه به علت جراحات وارده فوت می کند.

قتل جوان ۲۴ ساله در آق قلا

فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا بیان کرد: اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل آغاز شد و سرانجام ماموران با انجام اقدامات فنی واطلاعاتی و با بکارگیری از شیوه های پلیسی در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه قاتل متواری را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل اکیپی به همراه کارکنان پلیس اطلاعات و پاسگاه آق آلتین به محل اعزام و قاتل عرصه را بر خود تنگ دیده و خود را به ماموران تسلیم و به ارتکاب قتل عمد بدلیل اختلافات شخصی با مقتول اقرار کرد.

سجادی گفت: اختلافات قبیله ای عموما ریشه در مسائل جزئی و کوچکی دارند که به راحتی با گفتگو و از خود گذشتی قابل حل هستند که وظیفه بزرگان و ریش سفیدان قبایل این است که جوانان و نوجوانان منطقه را که سرشار از غرور کاذب هستند به آرامش دعوت کرده تا این گونه اختلافات و مسائل جزئی را با بی تدبیری شعله ور نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین