کد خبر: ۶۵۸۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
پس از پایان تحقیقات

پرونده هواپیمای اوکراینی به دادگاه ارجاع می‌شود

 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این جهت انجام داده‌ایم و پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی اظهار کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برنامه اصلی خود را بر محور پیشگیری از وقوع جرم قرار داده است.

وی ادامه داد: در جرایم سبک، پس از رسیدگی سعی می‌کنیم فرد را دوباره در نیروهای مسلح بکار گیری کنیم زیرا هدف ما اصلاح فرد است و نه حذف افراد.

پرونده هواپیمای اوکراینی به دادگاه ارجاع می‌شود

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: تحقیقات مفصلی در این پرونده انجام داده‌ایم و به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

بهرامی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی دیه افراد را پرداخت خواهد کرد، هرچند هیچ چیز جای داغ افراد را نخواهد گرفت اما به زودی پس از پایان تحقیقات، پرونده به دادگاه ارجاع می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در خصوص حادثه ناوچه کنارک نیز گفت: دادسرای نظامی تهران با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده‌اند و پس از پایان رسیدگی، موضوع اطلاع رسانی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین