کد خبر: ۶۵۸۶۶۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

رئیس پلیس پیشگیری ناجا: باید به کلانتری‌ها توجه ویژه شود

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم مبارزه با جرایم هستند و باید توجه ویژه ای به این بخش ها شود.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا: باید به کلانتری‌ها توجه ویژه شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار معصوم بیگی در حاشیه بازدید از پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: امروز هیئتی متشکل از پنج تیم تخصصی از ستاد پلیس پیشگیری غرب تهران و کلانتری های آن نظارت و بازرسی به عمل خواهند آورد.

وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت بر عملکرد کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با جدیت در دستور کار است اظهار داشت: هدف از این نظارت ها، ارزیابی نحوه خدمت رسانی و میزان رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد همکاران در حوزه کلانتری و پاسگاه ها است.

وی با اشاره به اینکه اینگونه نظارت ها باعث افزایش تحرک و پویایی پرسنل می شود، گفت: این امر همچنین باعث رفع معایب احتمالی و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: برنامه های پلیس پیشگیری در سال ۹۹، تحول و توسعه کمی و کیفی در کوپ ها است که این امر عمدتا تمرکز بر هوشمندسازی و افزایش قدرت عملیاتی و چابک سازی پلیس دارد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، معصوم بیگی تصریح کرد: پلیس پیشگیری در دستگیری مجرمان و متهمان، افزایش قدرت کشف و برخورد توام با قدرت با مجرمان موفقیت‌های قابل توجهی در سه ماهه نخست سال جاری داشته است که از این بابت قدردان تلاش جهادگونه همکارانم هستم.

وی در پایان با اشاره به نوپا بودن حوزه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، گفت: باید توجه مضاعفی در بحث کلانتری ها و پاسگاه ها به این بخش انتظامی شود تا شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این حوزه باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین