کد خبر: ۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۶ - ۱۰:۳۹

حرفهای مدیر عامل پیکان پس از برکناری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب :ابراهیم ثنایی پس از 16 ماه حضور در سمت مدیر عاملی باشگاه پیکان از این سمت برکنار شد.
طی نشستی که امروزدرمحل دفتر دکتر نوروزی قائم مقام گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، طی حکمی از سوی دکترمنطقی مدیرعامل شرکت ایران خودرو، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال این باشگاه با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه جانشین ابراهیم ثنایی شد.

ضمن اینکه مهندس شیرزاد نیز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پیکان منصوب شد. دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه را مصطفی منطقی و مهندس بشکوفه تشکیل می دهند.

ابراهیم ثنایی دقایقی پس از جلسه امشب هیئت مدیره باشگاه  پیکان گفت : این حق هر مدیری است تا در زیرمجموعه خود تغییرات مورد نظر را اعمال کند ولی تصور نمی کنم درطول 16 ماه گذشته عملکردم بگونه ای بوده باشد که از مسئولیتی که داشتم، برکنار شوم. ضمن اینکه انتظار داشتم حداقل با تصمیم اعضای هیئت مدیره از این سمت برکنار شوم نه با حکم مدیر عامل شرکت ایران خودرو.

وی تصریح کرد : اعتقاد دارم در طول 16 ماهی که مسئولیت مدیرعاملی باشگاه را برعهده داشتم به اندازه 15 سال در بخش های مختلف عمرانی و زیر ساخت ها در باشگاه کار شده است .
ثنایی پیرامون وضعیت ادامه همکاری خود با باشگاه پیکان گفت : از سوی دکتر منطقی برای من حکم مشاور صادر شده بود که این مسئولیت را نپذیرفتم چرا که شان و جایگاه خود را بالاتر از چنین مسئولیت هایی می دانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین