کد خبر: ۶۵۸۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا اطهر اعلام شد

جانشین رییس پلیس پایتخت با اعلام آغاز تحقیق و بررسی از چهار مسوئول کلینیک سینا اطهر، اسامی فوتی‌های حادثه روز گذشته در این کلینیک را اعلام کرد.
اسامی فوتی‌های حادثه مرکز درمانی سینا اطهر اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه بیان کرد: تحقیق و بررسی از مدیرعامل بیمارستان، مدیرداخلی، مدیر تصویربرداری و متصدی سانترال ادامه دارد.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه عمدی بوده است؟ گفت: تاکنون به این نتیجه نرسیده‌ایم که حادثه عمدی بوده باشد.

سردار هداوند با اشاره به اینکه احتمالا جرقه برق باعث بروز آتش‌سوزی شده اما علت حادثه در دست بررسی است و نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود، گفت: متاسفانه در این حادثه ۱۹ نفر شامل ۱۶ زن و سه مرد جان خود را از دست داده‌اند.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه هویت چهار نفر از افراد فوت شده معلوم نیست، گفت: آیدا زمانی، لیلا عیوض خانی، لیدا خام دایی، مژگان دهقان، رها (فاقد فامیلی)، سوسن سلطان محمدی، خانم یاسمن، خانم دکتر تورانی، خانم رحمانی، محدثه رضی، شبنم دیبایی، مریم خرسندی، محسن پارسا، احسان گنجخانلو و دکتر محمدعلی اکبری اسامی ۱۵ نفر از فوت‌شدگان است.

به گزارش ایرنا حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین