کد خبر: ۶۵۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

نجات یک زن از زیر آوار در شیراز

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: زن جوانی که حین خاکبرداری، زیر آوار مانده بود، با تلاش ماموران آتش‌نشانی نجات پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدهادی قانع گفت: بر اثر گودبرداری غیر اصولی در شیراز، یک ساختمان ۲ طبقه فروریخت و این حادثه موجب بروز مشکل برای اعضای یک خانواده و زیر آوار ماندن یک زن جوان شد.

به گزارش آتش نشانی شیراز، قانع با بیان اینکه تلاش آتش نشانان منجر به نجات زن شد، گفت: این حادثه ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۰ تیر به آتش‌نشانی شیراز اعلام و بلافاصله تیم‌هایی از سه ایستگاه به همراه تیم تجسس به محل اعزام شدند.

نجات یک زن از زیر آوار در شیراز

وی با یادآوری اینکه محل وقوع حادثه کوچه ۱۵ خیابان کاوه در شیراز بود، گفت: طی این حادثه یک ساختمان دو طبقه مسکونی که در مجاورت ملک گودبرداری شده قرار داشت، تخریب شده و درون محوطه گودبرداری ریخته بود.

قانع دلیل ریزش ساختمان را گودبرداری غیراصولی اعلام و خاطرنشان کرد: اقدام به موقع نیروهای آتش نشانی، اعضای خانواده در همان لحظات اولیه از محل آوار خارج شدند، افزود: با توجه به اعلام گرفتارشدن زن جوان در زیر آوار ساختمان، عملیات جستجو به سرعت توسط تیم های تخصصی نجات ادامه پیدا کرد که خوشبختانه پس از دست یابی به موقعیت وی در زیر آوار و برداشتن خاک و نخاله ها، زن مصدوم نچات پیدا کرد.

رئیس آتش‌نشانی شیراز تاکید کرد که قبل از هرگونه اقدام به ساخت و ساز، باید در زمینه انجام محاسبات و اقدامات ایمنی، دقت لازم لحاظ شده و از وقوع اینگونه حوادث ممانعت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین