کد خبر: ۶۵۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کودک مبتلا به اوتیسم است

فاجعه کودک آزاری در کاشان/ کودک توسط والدین به زنجیر کشیده شد!

رئیس اداره بهزیستی کاشان از تحویل کودک به شدت آسیب دیده افغان به بیمارستان کارگرنژاد این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

ام البنین متقی نژاد درباره زوایای تحویل کودک مجروح به بیمارستان کارگرنژاد کاشان اظهار کرد: بعد از دریافت تماس های مردمی و گزارش رفتار غیر انسانی خانواده ای در کاشان مبنی بر به زنجیر کشیدن کودکی خردسال، مراتب با هماهنگی با دادستان کاشان و پیگیری در دستور کار اورژانس اجتماعی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با مراجعه به منزل فرد خاطی، مشخص شد کودک فوق به شکل کاملا غیر انسانی و به دور از رعایت بهداشت در محلی تاریک و کثیف زنجیر شده است.

فاجعه کودک آزاری در کاشان/ کودک توسط والدین به زنجیر کشیده شد!

وی افزود: خانواده این کودک که از اتباع افغانی ساکن کاشان هستند مدعی شدند فرزند آنها مبتلا به بیماری اوتیسم بوده و آنها قادر به نگهداری وی در شرایط بهتری نیستند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان در ادامه خاطر نشان شد: پدر این کودک فروشنده مواد مخدر و معتاد و در حال حاضر نیز متواری بوده و مادر نیز باردار و صاحب هشت فرزند است.

متقی نژاد با بیان اینکه پس از دستور مستقیم دادستان کاشان کودک جهت گذران دوره درمان تحویل بیمارستان کارگرنژاد کاشان شد تاکید کرد: با توجه به اینکه کودک خردسال بیمه نبوده و خانواده وی نیز از توان مالی خوبی برخوردار نیستند، روزانه چهار صد هزار تومان هزینه های مربوط به دارو، بستری و پرستاری توسط بهزیستی کاشان پرداخت می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین