کد خبر: ۶۵۹۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

مریم امیرجلالی، داغدارِ سیروس گرجستانی شد

مریم امیر جلالی که به خاطر شنیدن خبر فوت سیروس گرجستانی به شدت گریه می‌کرد، گفت: «همکاری بی‌نظیر را از دست دادم و داغدارم.»
آفتاب‌‌نیوز :

مریم امیر جلالی که همبازی سیروس گرجستانی در سریال معروف «متهم گریخت» بود، گفت: «به والله الان نمی‌توانم حرف بزنم. اصلا باورم نمی‌شود که چنین اتفاقی افتاده است. از طرف من بنویسید همکاری بی‌نظیر را از دست دادم و داغدارم.»

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: «آقای گرجستانی، انسانی بسیار شریف و ارزشمند بود و من واقعا از شنیدن درگذشت ایشان داغدار شدم. اصلا باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده باشد. به خانواده این همکار شریف و صدیق تسلیت می‌گویم. برای من که همکار ایشان بودم، خیلی سخت است، امیدوارم که خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

مریم امیرجلالی، داغدارِ سیروس گرجستانی شد

امیر جلالی معتقد است: «زنده یاد سیروس گرجستانی، همکاری بی‌نظیر بود که با پشتکار و صبر، علاوه بر ایفای نقش خود به دیگر بازیگران هم کمک می‌کرد.»

او که درسریال معروف «متهم گریخت»، نقش همسر سیروس گرجستانی (هاشم آقا) رابازی می‌کرد گفت: «من و مرحوم گرجستانی در سریال‌های زیادی هم بازی بودیم، این مرد بسیار شریف بود و جامعه هنری ایران مرد بزرگی را ازدست داد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین