کد خبر: ۶۵۹۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنشی عجیب از بالارفتن آمار مبتلایان به کرونا در این کشور استقبال کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنشی عجیب از بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در این کشور استقبال کرد.

در این ارتباط، ترامپ گفت: موارد کرونا ویروس افزایش یافته است، به این دلیل که آزمایش‌های ما خیلی گسترده است، پس این خیلی خوب، گسترده‌تر و بهتر از هر کشور دیگری است.

واکنش عجیب ترامپ به افزایش آمار کرونا در آمریکا

ترامپ در ادامه با ذوق زدگی عجیبی نوشته است: این خبر عالی است و خبر بهتر اینکه آمار مرگ و میر در حال کاهش است و افراد کم و سن و سال تر که سریع‌تر و راحت تر بهتر می‌شوند.

ذوق زدگی ترامپ از افزایش آمار کرونا در حالی است که آمریکا با ثبت تعداد روزانه بیش از ۵۵ هزار نفر مبتلا به ویروس کووید - ۱۹ در ۲۴ ساعت منتهی به پنج‌شنبه بار دیگر در تعداد بیماران کرونایی رکوردشکنی کرد.

«آنتونی فاوچی» رئیس انستیتوی ملی بیماری‌های آلرژی و واگیردار آمریکا پیش‌تر طی این هفته از افزایش تعداد روزانه موارد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا هشدار داده بود که چنانچه تدابیر لازم برای مقابله با انتشار ویروس در مناطق مختلف کشور اتخاذ نشود ممکن است تا ۱۰۰ هزار نفر در روز افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین