کد خبر: ۶۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

اعلام وضعیت ترافیکی جاده‌ها/ یکطرفه شدن چالوس با تاخیر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یکطرفه‌شدن محور چالوس در عصر امروز اما با تاخیر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور حاکی از آن است که در حال حاضر هیچ گره ترافیکی سنگینی در جاده‌ها وجود ندارد، اما حجم تردد در مسیرهای اطراف کلانشهرها نظیر تهران پرحجم است.

وی با بیان اینکه در محور مشهد - باغچه در هر دو مسیر نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است، اظهارکرد: در مقاطعی از محورهای منتهی به شمال کشور نیزدر هر دو مسیر شاهد بار ترافیکی پرحجم هستیم.

اعلام وضعیت ترافیکی جاده‌ها/ یکطرفه شدن چالوس با تاخیر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در دیگر محورها مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد. وضعیت جوی نیز آرام است و مشکلی در تردد و رانندگی ایجاد نکرده است.

رحمانی در مورد یکطرفه‌شدن محور چالوس نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه در مقاطعی از مسیر جنوب به شمال چالوس ترافیک پرحجم است، یکطرفه شدن این محور با تاخیر انجام خواهد شد و احتمالا از عصر امروز از محدوده شهرستانک محدودیت تردد را اعمال خواهیم کرد.

وی درمورد محور هراز نیز اظهارکرد: این احتمال وجود دارد که محور هراز یکطرفه نشود، این موضوع در حال بررسی است و اگر بار ترافیک به گونه‌ای نباشد که نیاز به یکطرفه شدن وجود داشته باشد، این محور یکطرفه نمی‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین