کد خبر: ۶۵۹۲۸۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
مرکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران منتشر کرد:

مجموعه سووالات چهارگزینه‌ای دروس آزمون متمرکز

از آنجائیکه آزمون‌های متمرکز بصورت جامع و تستی اجرا می‌شوند، شاید بتوان گفت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی هنوز با این روش برگزاری آزمون‌ها، شناخت کافی به دست نیاورده‌اند. لذا برای آمادگی بیشتر دانشجویان و نحوه آشنایی با سوالات تستی، کتاب‌های کمک آموزشی در این زمینه تهیه شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

آنچه که در فراگیری دانش، انگیزه دانشجو را برای کسب علم، دوچندان می‌کند، همواره خرید کتاب مناسب جهت آموزش بیشتر با محتوای کتاب‌های دانشگاهی است و برهمین اساس نیز از سال 1398 دانشگاه جامع علمی کاربردی، برخی از دروس خود را به صورت آزمون متمرکز برگزار کرده تا ارزشیابی و توان‌سنجی جامعی در سطحی بزرگ از جامعه دانشجویان علمی-کاربردی کشور، انجام شود.

از آنجائیکه آزمون‌های متمرکز بصورت جامع و تستی اجرا می‌شوند، شاید بتوان گفت دانشجویان هنوز با این روش برگزاری آزمون‌ها، شناخت کافی به دست نیاورده‌اند. لذا برای آمادگی بیشتر دانشجویان و نحوه آشنایی با سوالات تستی، کتاب‌های کمک آموزشی در این زمینه تهیه شده است.

انتشارات دانشگاهی مرکز آموزش عالی علمی–کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران (انتشارات فارسیران) در راستای تامین منابع کمک آموزشی دروس آزمون متمرکز و ارتقاء خدمات‌رسانی و نیز ایجاد رفاه برای دانشجویان دانشگاه جامع علمی–کاربردی، اقدام به نشر و چاپ کتب کمک آموزشی دروس آزمون متمرکز نموده است.

کتاب‌های تهیه شده دروس آزمون متمرکز شامل: اصول سرپرستی، مدیریت کسب و کار، کارآفرینی، مهارت‌ها و قوانین کسب و کار، تاریخ تحلیلی صدر اسلام، فرهنگ عمومی، خلاقیت در هنر، روان‌شناسی کار، مستندسازی، دانش خانواده و جمعیت و تفسیر موضوعی قرآن کریم است که دانشجویان عزیز می‌توانند جهت تهیه کتب فوق از طریق سایت زیر اقدام نمایند.

www.uastf11.ac.ir

توان‌سنجی دانشجویان علمی کاربردی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
بسیار خوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
2
امتحانات اگر بعد از ظهر باشه بهتره
خوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
خوب بود عالبست
شهاب محمدی مبارکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
همین طور غیر حضوری خوبه
شهاب محمدی مبارکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
1
به جای سوال فقط تبلیغ میاد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین