کد خبر: ۶۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸

پرسپولیس تونل ضدعفونی ورزشگاه آزادی را قبول نکرد

باوجود نصب تونل ضدعفونی در ورزشگاه آزادی، باشگاه پرسپولیس با اصرار اقدام به نصب تونل خود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه نشست هماهنگی برای بازی پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، به نبود تونل ضدعفونی در ورزشگاه آزادی معترض شده بود.

این در حالی است که طبق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های صادره از مبادی ذیربط علی الخصوص سازمان لیگ، تهیه تونل ضد عفونی کننده برای برگزاری مسابقات بر عهده تیم و باشگاه میزبان است، که برای مثال در دیدار قبلی برگزار شده در روز دوشنبه نهم تیر ماه 99 در ورزشگاه آزادی بین استقلال تهران و سایپا، باشگاه میزبان یعنی استقلال این تونل را فراهم کرد و آن دیدار برگزار شد.

پرسپولیس تونل ضدعفونی ورزشگاه آزادی را قبول نکرد

اما برای دیدار امروز تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهر وقتی از باشگاه پرسپولیس که میزبان این دیدار است خبری از تونل ضدعفونی نشد، مسئولان ورزشگاه آزادی از تونل هایی که در ورزشگاه وجود داشت، برای دیدار شاگردان یحیی گل محمدی با تیم شاهین استفاده کردند، که همین اتفاق هم در ساعت 14 امروز شنبه 14 تیر ماه 99 رخ داد و تونل نصب گردید.

اما پس از نصب دستگاه ضدعفونی در ورزشگاه آزادی، باشگاه پرسپولیس با ارسال دستگاه ضدعفونی خود خواستار نصب آن در ورزشگاه شد که این مهم در نهایت امروز ساعت 15 با همکاری و مساعدت مسئولان ورزشگاه آزادی میسر گردید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین