کد خبر: ۶۵۹۴۷۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
قیمت طلا، سکه و دلار در بازار امروز ۹۹/۰۴/۱۵

روز پُرنوسان بازار سکه و ارز/دلار نزدیک ۲۲ هزارتومان، سکه باز هم رکورد زد+جدول

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم ۹۳۰هزار تومان، قیمت دلار ۲۱هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.
آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 930 هزار و 300 تومان، قیمت دلار 21 هزار و 700 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و 550 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

روز پُرنوسان بازار سکه و ارز/دلار نزدیک ۲۲ هزارتومان، سکه باز هم رکورد زد+جدول

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 930 هزار و 300 تومان، هر گرم طلای 24عیار یک‌میلیون و 240 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 80 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1775 دلار معامله می‌شود.

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی‌های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما با وجود افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده است و فعالان این بخش می‌گویند که قیمت‌ها متأثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده‌اند.

افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ بر همین اساس در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار 21 هزار و 700 تومان، یورو 24 هزار و 200 تومان و درهم امارات 6 هزار و 80 تومان اعلام شده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش 750 تومانی نسبت به روز کاری قبل 21 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 21 هزار و 500 تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با افزایش 650 تومانی نسبت به روزکاری قبل 24 هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 23 هزار و 850 تومان است.

** گفتنی است، همزمان با تشدید نوسانات در بازار آزاد، قیمت ارز در صرافی های بانکی نیز از صبح امروز چند بار تغییر کرده است؛ صرافی های بانکی از صبح تا ساعت 12 طی چهار نوبت نرخ خرید و فروش ارز را تغییر داده اند.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را برای کمتر از 2000 دلار، 20 هزار و 880 تومان و 3 ریال، قیمت یورو را 23 هزار و 515 تومان و 6 ریال و قیمت پوند انگلیس را 26 هزار و 108 تومان و 5 ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

همچنین قیمت خرید دلار برای بیش از 2000 دلار، 21 هزار و 350 تومان و قیمت خرید یورو نیز 23 هزار و 700 تومان است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش!

شعب منتخب بانک‌ها که مسئولیت فروش ارز مسافرتی را به‌عهده دارند، فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت 11 آغاز کرده‌اند و به مسافران یورو را با قیمت 24 هزار و 334 تومان و 8 ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

روز پُرنوسان بازار سکه و ارز/دلار نزدیک ۲۲ هزارتومان، سکه باز هم رکورد زد+جدول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
12
ما رکورد زدیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
12
سال ۹۹ سال جهش قیمت
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
0
همش جنگ روانیه و بحران اقتصادی نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
اگر نمی توانید بهتره ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
بگو ۲۲۰ دیگه برای ما فقرا مهم نیست، پولدارها هم ذوق عواقب اندیشی اشان را بکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
1
همتی همش حرف مفت تحویل مردم می دهد و هیچ کاری درکنترل قیمت ارز وطلا را ندارد.مجلس باید دولت را درحوزه عملکرد اقتصادی استیضاح کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
چه مملکتیه آخه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین