کد خبر: ۶۵۹۶۵۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

ادعای عجیب سرپرست پرسپولیس: ماهی ۲میلیارد از اینستاگرام درآمد داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد باشگاه آنتورپ بلژیک همانند سرخپوشان به تعهدات خود در ماجرای انتقال بیرانوند عمل کند.
ادعای عجیب سرپرست پرسپولیس: ماهی ۲میلیارد از اینستاگرام درآمد داریم
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره پایبندی کارگزار باشگاه به تعهدات خود عنوان کرد: با مشکلات اقتصادی فعلی، کارگزار به تعهداتش عمل می‌کند. در قرارداد گفتیم کارگزار می‌تواند پرداختی بخشی از قراردادش را ۱۵ روز به تاخیر بیندازد. آنها بخشی از مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند و بخشی را در این مدت پرداخت خواهند کرد تا به وعده پرداخت ۳۰ میلیارد تومان، جامه عمل بپوشانند. با این اقتصاد بیمار و شرایط بحرانی، کارگزار با ما همکاری می‌کند و از آنها تشکر می‌کنم.

وی درخصوص حواشی تبلیغات اینستاگرامی باشگاه توسط کارگزار گفت: بهره‌برداری تبلیغاتی را در قرارداد به کارگزار واگذار کردیم، اما در چارچوب قانون و باشگاه. آنها با شرکتی قرارداد بستند که هفته‌ای ۵۰۰ میلیون و ماهی دو میلیارد تومان از تبلیغات درآمد دارند که شیطنت‌هایی در این باره شده است. اگر مسئله‌ای باشد، باشگاه تذکرات لازم را می‌دهد. قبلاً از اینستاگرام باشگاه برای تبلیغات استفاده می‌کردند، آن هم بدون پرداخت یک ریال.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین