کد خبر: ۶۵۹۹۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵

هشدار به شهردار درباره مرگ شهروندان تهرانی: طرح ترافیک را لغو کنید

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ضمن انتقاد از اصرار شهردار تهران بر ادامه طرح ترافیک گفت: به شهردار تهران هشدار می‌دهم که مسئولیت قتل بسیاری از شهروندان تهرانی با اوست و چنانچه در تصمیم خود تجدیدنظر نکند، مجمع نمایندگان تهران در مجلس ورود خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد نادری در پیامی در حساب توئیتری‌اش نوشت: تعداد فوتی‌های کرونا در تهران به ۷۰ نفر رسیده، این در حالی است که شهردار تهران به طرز عجیبی بر ادامه طرح ترافیک اصرار دارد.

نماینده «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در این پیام تصریح کرده است به شهردار تهران هشدار می‌دهم که مسئولیت قتل بسیاری از شهروندان تهرانی با اوست و چنانچه در تصمیم خود تجدیدنظر نکند، مجمع نمایندگان تهران در مجلس ورود خواهد کرد.

هشدار به شهردار تهران؛ مسئولیت قتل بسیاری از شهروندان تهرانی با اوست

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

سیما سادات‌ لاری سخنگوی وزارت «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» ظهر امروز ضمن اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۹۳۱ نفر رسید.

انوشیروان محسنی‌بندپی نیز روز گذشته در نشست با فرمانداران با اشاره به افزایش میزان شیوع کرونا در روزز‌های اخیر گفته بود: رفع برخی محدودیت‌ها و عادی سازی شرایط سبب شد شاهد شیوع بیماری در کشور باشیم و تهران در حد هشدار قرار گرفت.

انتقاد مشاور وزیر بهداشت از عدم لغو طرح ترافیک

هشدار به شهردار تهران؛ مسئولیت قتل بسیاری از شهروندان تهرانی با اوست

واکنش شهردار تهران به انتقادات از ادامه اجرای طرح ترافیک همزمان با گسترش شیوع کرونا

حناچی در واکنش به انتقادها گفته است: برداشتن طرح ترافیک منجر به افزایش سفرهای غیر ضروری درون شهری می‎شود. تابع ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
2
لغو طرح ترافیک یعنی روزی 2 میلیارد تومان از درآمد شهرداری کم بشه . شما راضی هستید ماهی 60 میلیارد توماندرآمد شهرداری کم بشه . شهرداری که 10 برابر ظرفیتش کارمند استخدام کرده و به بعضی ها هم باید حقوق نجومی بده .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین