کد خبر: ۶۶۰۰۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

آیت‌الله جنتی: مردم ماسک بزنند و به توصیه‌های بهداشتی مسئولان توجه کنند

دبیر شورای نگهبان گفت: مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.
آیت‌الله جنتی: مردم ماسک بزنند و به توصیه‌های بهداشتی مسئولان توجه کنند
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله «احمد جنتی» روز چهارشنبه در ابتدای جلسه این شورا که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهارداشت: شورای نگهبان پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام است و از بدو تاسیس تا امروز که چهلمین سالروز تشکیل این نهاد است، موفقیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

دبیر شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان تا جایی که توانسته وظایف شرعی، قانونی، اخلاقی و حتی پاسخگویی به مردم را به درستی انجام داده و تلاش می‌کنیم وظایف مان را بهتر انجام دهیم.

آیت‌الله جنتی با اشاره به رشد مبتلایان به ویروس کرونا، عنوان کرد: اگرچه مشکل کرونا و همه‌گیری آن جهانی است اما فراگیری مجدد آن در کشور نگران کننده است؛ ان‌شاالله مردم توصیه‌های بهداشتی مسئولان از جمله استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند را با دقت لازم انجام دهند تا شاهد کنترل این بیماری باشیم.

وی یکی از تبعات ویروس کرونا در سطح جهان و ایران را متاثر کردن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: در کنار همه عوارض مخرب ویروس کرونا بر مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، معیشت مردم نیز دچار آسیب جدی شده است که مسئولان امر باید توجه ویژه به اقشار مستضعف جامعه داشته باشند.

دبیر شورای نگهبان افزود: البته در این بین، برخی گروهای جهادی و نهادهای انقلابی اقدامات خوبی را در راستای کمک به اقشار مستضعف از جمله توزیع اقلام ضروری داشته‌اند؛ این اقدامات لازم اما کافی نیست و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات اساسی‌تری در این خصوص انجام دهند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به سالگرد فتنه ۷۸ خاطرنشان کرد: باید صمیمانه از مردم بابت خنثی‌سازی تمامی فتنه‌ها از جمله فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ تشکر کرد که با وجود همه مشکلات با دیانت، شجاعت و علاقه وافر به رهبری از نظام دفاع کردند؛ باید قدردان این مردم بود و مسئولان تمام تلاش خود را برای ادای وظایف خود انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
2
شمابزنیدکه سرمایه نظام هستیدتاخدای نکرده بلایی سرتان نیاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
پس حالا كه ايشان گفتن من حتما ميزنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
توصیه بدرد بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
چشم آقای دکتر جنتی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین