کد خبر: ۶۶۰۰۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

با دستور رئیس جمهوری و با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به تصویب هیأت وزیران رسید.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفته است: هیات دولت با پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واگذاری ۳۲ هزار میلیارد تومان سهام شرکت‌های دولتی در تأدیه بدهی‌اش به سازمان تامین اجتماعی موافقت کرد، به این ترتیب دست سازمان برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

بر اساس مصوبه هیات دولت که با پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی صادر شد، بخشی از سهام دولت در ۹ شرکت مهم دولتی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد.

سازمان تامین اجتماعی متعهد است با اتکاء به این منابع جدید ظرف مدت کوتاهی طی ماههای آتی نسبت به اجرای طرح همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام فوری به عمل آورد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
4
ظرف مدت کوتاهی ... طی ماههای آتی ... اقدام فوری ؟ این همه تناقض.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
این همه وعده دادن تا برج 5 شد،این وعده هم دروغه 25 تیر متوجه خواهند شد که بازنشستگان دیگر منتظرحرف و وعده نیستن و دنبال عمل هستن
مو سفید  آواره
|
Canada
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست؟؟!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین